منابع محلی اعلام کردند «باب الاسباط» در پی درگیری فلسطینیان و صهیونیست‌ها از سوی این رژیم بسته شد که مانع انتقال مجروحان به بیمارستان شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه خبری قدس در توئیتی از بسته شدن «باب الاسباط» ورودی شمالی مسجدالاقصی و یکی از درب‌های قدیمی شهر قدس، در پی درگیری های شدید با نیروهای رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی خبر داد.

صفحه کاربری القسطل نیز در توئیتر به نقل از هلال احمر قدس نوشت: شماری از فلسطینیان در مسجد الاقصی مجروح شده‌اند و نیروهای ما در حال رسیدگی به آنها هستند اما به سبب بسته شدن باب الاسباط و جلوگیری از ورود و خروج افراد، امکان انتقال مجروحان به بیمارستان وجود ندارد.

سازمان هلال احمر فلسطین پیشتراز زخمی شدن ۹۰ فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در اطراف مسجد الاقصی خبر داده بود.

نظامیان رژیم صهیونیستی علاوه بر درگیری با فلسطینیان در باب الاسباط، با جوانان فلسطینی در ورودی مسجد الاقصی واقع در منطقه باب العامود نیز درگير شدند.

شبکه تلویزیونی المسیره نيز به نقل از منابع فلسطینی از شلیک یک فروند موشک از شرق خانیونس به سوی شهرک صهيونيستي اشکول خبر داد.

همچنين شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد ارتش رژيم صهيونيستي در واکنش به شلیک راکت از نوار غزه، یکی از مقر‌های حماس را در جنوب نوار غزه هدف حمله هوایی قرار داده است.

همچنين توپخانه رژيم صهيونيستي یکی از مقرهای مقاومت را در شرق دیر البلح در مرکز نوار غزه هدف دو گلوله قرار داد.

اين شبکه به نقل از وزارت امور خارجه تونس اعلام کرد از شورای امنیت خواسته است روز دوشنبه برای بررسی تنش آفرینی‌های رژیم اشغالگر در اراضی فلسطینی نشست فوق العاده برگزار کند.

فلسطین از اردن و قطر خواست نشست فوق العاده اتحادیه عرب در سطح وزرای امور خارجه به جای نشست با حضور هیئت های نمایندگی برای بررسی تحولات قدس اشغالی برگزار شود. قطر موافقت خود را با این پیشنهاد فلسطین اعلام کرد. قرار است نشست فوق العاده اتحادیه عرب روز دوشنبه این هفته برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار