پلاک کوبی و شناسنامه دار کردن درختان شوشتر

شهردار شوشتر گفت: مرحله دوم پلاک کوبی و شناسنامه دار کردن الکترونیک درختان در سطح خیابان‌ها، معابر و بوستان‌های این کهن شهر آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عباس اسکندری نیا شهردار شوشتر گفت: مرحله دوم پلاک کوبی و شناسنامه دار کردن الکترونیک درختان در خیابان‌ها، معابر و بوستان‌های این کهن شهر آغاز شد.

او با بیان اینکه این پروژه مهم با قابلیت‌های منحصر به فرد، برای نخستین بار در کهن شهر شوشتر و به همت سازمان مردم نهاد احیاگران اقلیم آسیاب‌های آبی اجرا می‌شود، افزود: انجام این طرح به ساماندهی، حفاظت و توسعه‌ی فضای سبز شهری کمک شایانی می‌کند.

اسکندری نیا بیان داشت:  شهروندان می‌توانند با قرار دادن تلفن همراه خود در مقابل هر پلاک، اطلاعات مربوط به هر درخت را مشاهده و همچنین هرگونه مشکل در مورد درخت مورد نظر را توسط سامانه طراحی شده به اطلاع مسئولان برسانند.

شهردار شوشتر ادامه داد: ایجاد بانک اطلاعاتی به منظور دسترسی آسان به اطلاعات همه درختان، سامانه گزارش قطع درخت و مشکلات فضای سبز، سامانه گزارش کاشت نهال از دیگر قابلیت‌های این پروژه‌ی به شمار می‌روند که به تدریج و در طول کار به بهره برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند سبز
۱۸:۱۶ ۰۳ شهريور ۱۴۰۰
ممنون از اطلاع رسانیتون . یکی از پروژه های به درد بخور شهرداری ها است. به خصوص بخش کیو آر کد بر روی پلاک ها خیلی جالب بود. شهروندان هر درخواستی در رابطه با درخت داشته باشند می توانند بالافاصه بدون نیاز به مراجعه حضوری به شهرداری ارسال کنند. اسم نرم افزارش حامی‌درخت بود فکر کنم.