معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی لرستان گفت: از ابتدای سال آبی تا به امروز شاهد ۳۴۱ میلی‌متر بارندگی در لرستان بوده‌ایم که این میزان نسبت به بلند مدت کاهش ۳۸ درصدی و نسبت به سال گذشته کاهش ۴۳ درصدی داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، زینب اکبری،معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی لرستان اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی در روز‌های آینده شاهد وضعیت جوی ناپایداری در لرستان هستیم که این وضعیت باعث افزایش رشد ابر و سرعت باد در مناطق مختلف استان می‌شود.

او  بابیان اینکه طی این مدت شاهد رگبا‌های پراکنده در بعضی از نقاط استان هستیم، افزود: این بارش‌ها نقطه‌ای بوده و میزان آنان چشمگیر نیست همچنین با توجه به سابقه بارش‌های استان فصل آبی لرستان روز‌های پایانی خود را سپری می‌کند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی لرستان بیان کرد: طی روز‌های آینده شاهد افزایش دما‌های روزانه در سراسر استان خواهیم بود.

اکبری  تصریح کرد: از ابتدای سال آبی تا به امروز شاهد ۳۴۱ میلی‌متر بارندگی در لرستان بوده‌ایم که این میزان نسبت به بلند مدت کاهش ۳۸ درصدی و نسبت به سال گذشته کاهش ۴۳ درصدی داشته است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۲۳:۳۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام ، قانون خلقت همانند قانون طبیعت و قوانین فیزیک است .( هر عملی ، عکس العملی دارد ) لذا اسراف ، ناسپاسی ، فساد در جامعه ، ظلم و اشرافگری ، عدم امر به معروف و نهی از منکر ( عدم قوانین بازدارنده منکرات و مشوق معروفات )و... لطف حق را کاهش می دهد و زمینه کاهش رحمت الهی فراهم می گردد و می دانید که : سبح لله ما فی السموات و ما فی الارض . لذا ابر و باد و مه وخورشید و... گوش به فرمان حق تعالی هستند . لذا بخل از ماست نه از آسمان . این ما هستیم که بخیل خود و زمینه کاهش نعمات را فراهم نموده ایم .گناه خود را بر دوش آسمان نیندازیم . مهندس گودرزی