سرهنگ سجاد نامور گفت: پلیس استان با توجه به بسته بودن جاده‌ها به مناسبت عید سعید فطر در ۱۷ نقطه از محور‌های استان مستقر می‌شود و ورود و خروج خودرو‌ها را کنترل می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   سرهنگ سجاد نامور معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت : به مناسبت تعطیلات عید فطر بیش از ۳۰۰ نفر نیروی پلیس در طول ۲۴ ساعت به کار گرفته می‌شوند و ورودی و خروجی‌های شهرستان‌ها را کنترل می‌کنند.


بیشتر بخوانید 


او  افزود: در تعطیلات به مناسبت عید سعید فطر برای جلوگیری از شیوع کرونا و کمک به قطع زنجیره این ویروس، تمامی جاده‌های استان از ۲۱ اردیبهشت ماه بسته می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی تصریح کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، ورود و خروج خودرو‌ها در تمام راه‌های ارتباطی استان از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ممنوع است.

سرهنگ نامور گفت : رانندگان متخلف که مصوبه ستاد ملی کرونا را رعایت نکنند در شهر‌های قرمز ۱۰ میلیون ریال و در شهر‌های نارنجی و زرد پنج میلیون ریال جریمه می‌شوند.

او  در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به از سرگیری فعالیت مشاغل گروه ۱ و ۲ به مدت ۲ هفته در شهر‌های قرمز و نارنجی گفت: در صورتی که صنفی در شهر قرمز دچار تخلف شود به مدت سه هفته و در شهر‌های نارنجی ۲ هفته پلمب خواهد شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: از مردم انتظار می‌رود برای کمک به قطع زنجیره کرونا، با طرح محدودیت‌های کرونایی همکاری کنند.

بر اساس آخرین اعلام نرم افزار ماسک، در استان خراسان شمالی شیروان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد، شهرستان‌های بجنورد، فاروج و مانه و سملقان، جاجرم و اسفراین نارنجی اعلام شدند، راز و جرگلان و گرمه نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

استفاده نکردن از ماسک و رعایت نشدن دستورالعمل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، حضور در دورهمی‌های خانوادگی و مراسم عزا و عروسی و دید و بازدید‌ها و سفر‌ها از عمده دلایل شیوع کرونا در کشور اعلام شده است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.