رواسی: وزنه برداران عملکرد بسیار خوبی داشتند/ در پارالمپیک توکیو به دنبال قهرمانی هستیم

سرمربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین گفت: در پارالمپیک توکیو به دنبال تکرار قهرمانی پارالمپیک لندن هستیم.

علی اصغر رواسی، سرمربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،پس از بازگشت از  مسابقات جهانی تایلند در خصوص این دوره از مسابقات جهانی پارا وزنه برداری و پارالمپیک اظهار داشت: تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین کشورمان در یک مسابقه مهم برون مرزی که آخرین درگاه ورود به مسابقات پارالمپیک توکیو بود، با ۶ ورزشکار شرکت کرد که توانست ۵ مدال طلا و یک مدال نقره به دست بیاورد. کار بچه‌ها بسیار عالی بود. در این دوره از رقابت‌ها هم رستمی توانست رکورد جهان را جابه‌جا کند. منصور پورمیرزایی، وزنه بردار +۱۰۷ کیلوگرم ما هم برای رکود شکنی که رکورد آن در دست یک کشور دیگر است، اقدام کرد؛ اما نتوانست رکورد +۱۰۷ کیلوگرم را جابه‌جا کند. در مقابل طلای پورمیرزایی بسیار ارزشمند بود. به هرحال شکستن رکورد جهان و به دست آوردن رکورد در یک وزن بسیار سخت است؛ چرا که حریفان هم با تمام قدرت حضور داشتند.

او افزود: به هرحال با ۶ وزنه بردار در این دوره از رقابت‌ها شرکت کردیم و من معتقدم در پارالمپیک هم با همین ۶ وزنه بردار می‌توانیم عنوان و مدال‌های بسیار خوبی را کسب کنیم. به عنوان سرمربی منتظر چنین روزی هستم که در پارالمپیک توکیو رقم بخورد. تیم وزنه برداری جانبازان و معلولین یک بار در المپیک لندن، قهرمان پارالمپیک شده است و سعی می کنیم در این دوره از رقابت ها این عنوان را برای ورزش کشورمان تکرار کنیم.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین در خصوص حمایت از این رشته ورزشی گفت: هم فدراسیون و هم کمیته ملی پارالمپیک تمام قد از وزنه برداران حمایت می‌کنند و هر آن چه نیاز داریم را در اختیار ما می گذارند. ورزشکاران هم با درخشش خود جواب این زحمات مسئولین را می‌دهند. امیدوارم در مسابقات پارالمپیک مدال طلای فوق سنگین را به دست آوریم تا مدال طلای چند ساله سیامند رحمان در فوق سنگین حفظ شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار