۷ گردان ارتش رژیم صهیونیستی برای سرکوب معترضان فلسطینی در کرانه باختری مستقر و ۳ هزار نیروی پلیس به سرکوبگران در قدس اشغالی اضافه شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته است تا گردان‌های بیشتری از نیرو‌های ارتش این رژیم را برای سرکوب فلسطینی‌ها به کرانه باختری اعزام کند.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه اعلام کرد برای تقویت نیروهایش در کرانه باختری، ۳ گردان دیگر از نیرو‌های خود را به آن‌جا می‌فرستد.

در حال حاضر و به‌دنبال تشدید تنش‌ها در قدس و دیگر سرزمین‌های اشغالی فلسطین، ۴ گردان از نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری مستقر شده‌اند.

پلیس این رژیم نیز با اضافه کردن ۳ هزار نیروی جدید به سرکوبگران در قدس اشغالی، حضور خود را در این شهر تقویت کرده است.

همچنین در ادامه تحولات اخیر در سرزمین‌های فلسطینی، ارتش اسرائیل در پاسخ به حمله راکتی شب گذشته گروه‌های مقاومت، خطوط دریایی را مقابل ماهی‌گیران فلسطینی در نوار غزه مسدود کرد.

علاوه بر این، دانشجویان فلسطینی و اسرائیلی در دانشگاه عبری قدس اشغالی بایکدیگر درگیر شدند که به‌دنبال آن، پلیس رژیم صهیونیستی، یک دانشجوی دختر فلسطینی را بازداشت کرد.

طی هفته‌های اخیر و درپی حکم دادگاه اسرائیلی علیه اهالی منطقه شیخ جراح در قدس اشغالی برای تخلیه اجباری خانه‌هایشان، اهالی این منطقه در اعتراض به این تصمیم به خیابان آمدند و اعتراضات عموم سرزمین‌های فلسطینی را فرا گرفت.

به‌دنبال این اعتراضات درگیری‌ها بین فلسطینیان و نیرو‌های رژیم صهیونیستی به‌ویژه در قدس و مسجدالاقصی بالا گرفته است و نیرو‌های اشغالگر تعداد زیادی از فلسطینیان را به قتل رسانده، مجروح ساخته و یا بازداشت کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار