محمد محبی بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره تساوی تیمش برابر تیم پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد محبی بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره تساوی تیمش برابر تیم پرسپولیس اظهار کرد: خدا را شکر به سلامت از بازی بیرون آمدیم. نتیجه بازی عادلانه بود، اما دوست داشتیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم و فاصله‌مان را با رقیبان زیاد کنیم. از ابتدای بازی ۲ تیم خوب بازی می‌کردند، اما کم کم تشنج وارد بازی شد و تا آخر مسابقه هم ادامه داشت. همچنین ۲، ۳ صحنه مشکوک داوری هم در بازی بود و نمی‌دانم چرا داور اینطور قضاوت می‌کرد. او می‌توانست برای ما حداقل یک پنالتی بگیرد.  

او درباره اینکه آیا تشنج‌های این مسابقه را از داور می‌داند، گفت: نه، این بازی مهم بود و به آن  ال کلاسیکوی ایران می‌گویند. همچنین ۲ تیم در کورس قهرمانی هستند و بازی حساس بود. به طور حتم چنین جوی پیش می‌آمد و هر ۲  تیم هم برای چنین جوی آماده بودند.

هافبک تیم فوتبال سپاهان درباره  اینکه یک گل خیلی حساس در یک بازی مهم را به ثمر رساند، عنوان کرد: هر گلی که می‌زنم برایم اهمیت زیادی دارد، اما گل زدن در این نوع بازی‌ها بیشتر به آدم می‌چسبد. البته مسئله‌ای که برای‌مان مهم است پیروزی تیم است.  

او در مورد اینکه به نظر می‌رسد پرسپولیس مورد علاقه سپاهان است، گفت: نمی‌دانم، ان شا الله خدا کمک کند هر وقت با آن‌ها بازی داریم چنین اتفاقاتی بیفتد.

هافبک سپاهان درباره درگیری‌های پایان بازی اظهار کرد: بازی تمام شده بود و ما به دقایق تلف شده اعتراض داشتیم. نمی‌دانم چه شد که بازیکنان پرسپولیس آمدند و با چند بازیکن ما حرف زدند. آن‌ها هم بر‌ انگیخته شدند و حرف‌هایی رد و بدل شد.

او درباره صحنه مشکوک آخر بازی که به نظر می‌رسد توپ به دست بازیکن پرسپولیس برخورد کرده است، گفت: نمی‌دانم، آن صحنه را به کارشناسان داوری می‌سپاریم، اما داور ۴ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد که ما آن را هم کم می‌دانستیم، چون در آن ۴ دقیقه هم چند بازیکن افتادند و ۲، ۳ دقیقه هم آن طور تلف شد و در نهایت داور  سوت را زد که ما اعتراض کردیم.  

محبی درباره اینکه کادر فنی تیم ملی در ورزشگاه برای تماشای این بازی حاضر بود و آیا امیدوار است دوباره به تیم ملی دعوت شود، خاطر نشان کرد: من چه بگویم؟ نظر اسکوچیچ مهم است و هر طور او بپسندد. من تمام تلاشم را کرده‌ام و بقیه کار‌ها را به بالاسری می‌سپارم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگر داور پنالتی می گرفت باید شک میکردیم
آخرین اخبار