به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۱۸۰ بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های زندانیان خمین توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،به مناسبت ماه مبارک رمضان و درآستانه عید سعید فطر ۱۸۰ بسته کمک معیشتی کمک مومنانه به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال بین خانواده‌های زندانیان این شهرستان توزیع شد.

این بسته‌های غذایی شامل برنج، مرغ، رب، ماکارانی، روغن و ... است که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تهیه کرده و بین خانواده‌های زندانیان شهرستان خمین توزیع شد.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) یک سازمان خیریه زیر نظر رهبر معظم انقلاب است که در سال ۱۳۶۸ به فرمان روح‌الله خمینی تأسیس شد.

این ستاد در دو حوزه اصلی امور خیریه و بخش اقتصادی فعالیت می‌نماید محرومیت‌زدایی، راهسازی، مسجدسازی، امور بهداشتی و کمک به محرومین از جمله وظایف برجسته ستاد اجرایی این ستاد است.

مدیریت جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای حضور به موقع و کمک به محرومان در بلایای طبیعی نظیر سیل، زلزله و کرونا ستاد بخش واکنش سریع را راه‌اندازی کرده که امکانات و اقلامی از طرف این ستاد تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

به‌مناسبت ماه مبارک رمضان توزیع ۱۴ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در استان مرکزی آغاز شده است.

با شیوع کرونا در ایران و فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات و همدلی و کمک مومنانه، رزمایش کمک مومنانه از اردیبهشت ماه سال گذشته همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی هم آغاز شد و تا کنون ادامه دارد.

این رزمایش در راستای اجرای طرح همدلی و مواسات مومنانه و تهیه وتوزیع کمک‌های خیرین بین مردم کم برخوردار و آسیب دیدگان از شرایط کرونایی استان مرکزی اجرا می‌شود و در طول یک‌سال گذشته ۳۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان مرکزی توزیع شده است.

علاوه بر این به همت بسیجیان استان مرکزی سال گذشته بیش از ۶۰ کارگاه تولید ماسک، ۳۰ کارگاه تولید دستکش راه‌اندازی و روزانه بیش از ۱۰۰ هزار ماسک و ۱۰۰ هزار جفت دستکش تولید و در نقاط محروم استان توزیع شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.