دانش‌آموزان نگران برگزاری امتحانات حضوری نباشند

امتحانات پایه نهم و دوازدهم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سالار قاسمی، مدیر کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به برگزاری حضوری امتحانات پایه نهم و دوازدهم، گفت: برای دانش آموزان مشکوک به کرونا اتاق جداگانه‌ای برای امتحان در نظر گرفته می‌شود و قبل از ورود دانش آموزان به محل امتحان، از طریق تب سنج دمای بدن آن ها کنترل می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش البرز با اشاره برگزاری امتحانات پایه ۹ و ۱۲ به صورت حضوری است افزود: این تصمیم از طرف وزارت آموزش و پرورش گرفته نشده و پس از بررسی جوانب مختلف، از سوی ستاد ملی کرونا ابلاغ شده است.

قاسمی با اشاره به تعداد دانش آموزان پایه نهم البرز گفت: در حال حاضر حدود ۳۷ هزار دانش آموز در پایه نهم تحصیل می‌کنند که به طور میانگین در هر مدرسه بین ۴۰ تا ۵۰ نفر می‌شود.

او افزود: امتحانات پایه نهم و دوازدهم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای ضدعفونی کردن مستمر کلاس‌ها اندیشیده شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش البرز  در خصوص برگزاری امتحانات پایه دوازدهم هم گفت: در مجموع ۲۲ هزار دانش آموز در البرز در این پایه تحصیل می‌کنند که ۱۰۰ حوزه اجراییه برای برگزاری امتحانات آن ها در نظر گرفته شده است.

قاسمی افزود: دانش آموزان این پایه‌ها نگران امتحانات حضوری نباشند چون سوالات بر مبنای آموزش‌های مجازی طراحی شده و ۳۰ درصد از مفاد کتب درسی که ضروری نبوده و در آموزش‌های مجازی به آن پرداخته نشده، از امتحانات حذف شده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
معصومه یاری
۱۳:۰۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا نگران نباشیم بچه های خودتون هم بود اینجوری تصمیم گیری میکردید مگه اوضاع کرونا و قرمزی وضعیت را نمیبینید یا تعداد فوتی ها بر اثر کروووووووونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
هرچه قدرهم که مسایل بهداشتی رعایت بشه باز هم جای نگرانی وجودداره"حق بدیدبه ماخانواده ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
هرچه قدرهم که مسایل بهداشتی رعایت بشه باز هم جای نگرانی وجودداره"حق بدیدبه ماخانواده ها
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۲:۴۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا نگران نباشیم با این وضعیت قرمز امتحانات حضوری ریسکش بالاست چه کسی تضمین میکنه ما دانش اموزان دچار بیماری نشیم....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
با این اوضاع کرونا چرا مسئولین به فکر نیستند.ب گفته خودشون وضعیت قرمز است پس چرا امتحانات نهایی را حضوری کردند.جان هزاران دانش آموز و خانواده هاشان در خطر است.