ورناصری گفت: کنترل نشدن سفر‌ها می‌تواند زمینه‌ساز موج جدید کرونا باشد و در این زمینه باید اقدامات قاطعی برای جلوگیری از سفر‌ها انجام شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان عید نوروز، باز شدن مسیر‌ها و آزاد شدن تردد و مسافرت باعث شد که موج چهارم کرونا در کشور همه‌گیر شود و باید از تجربه‌ای که در نوروز داشتیم درس بگیریم و سفر را در سراسر کشور ممنوع کنیم تا شاهد موج جدید کرونا در کشور نباشیم.

او با بیان اینکه اگر قرار باشد مسیر‌ها باز و تردد‌ها برقرار باشد و مردم در ایام عید فطر به مسافرت بروند، قطعا شاهد موج جدید کرونا در کشور و خوزستان خواهیم بود، افزود: همه مردم و به ویژه دولت وظیفه دارند که در این شرایط به وظایف خود عمل کنند و اقدامات قاطعی برای جلوگیری از سفر‌ها انجام شود.

ورناصری عنوان کرد: بیش از یک سال است که با کرونا درگیر هستیم و همه دستگاه‌های اجرایی و مردم با راه‌های کنترل و مهار کرونا آشنا هستند. ممنوعیت سفر در ایام عید فطر و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی می‌تواند به جلوگیری از موج جدید کرونا در کشور کمک کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.