معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان درباره شرایط بانوان ملی پوشان فوتبال کشورمان توضیحاتی را بیان کرد.

مهین فرهادی زاد، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه مراسم رونمایی از طرح‌های ملی فدراسیون ورزش‌های همگانی اظهار داشت: با دعوت فدراسیون ورزش‌های همگانی برای رونمایی از طرحی که این فدراسیون برای مشارکت بیشتر زنان و مردان در ورزش همگانی تدارک دیده بود،   در این مراسم حاضر شدیم. طرح فدراسیون ورزش‌های همگانی شامل ۴ برنامه مختلف و جذاب در زمینه‌های فضای مجازی، فعالیت‌های حرکتی و پیاده روی و از همه مهم‌تر ورزشِ سالمندان می‌شود. این برنامه‌ها می‌تواند در حوزه ورزش بانوان هم ورزشکاران زیادی را جذب کند.  

فرهادی زاد درباره بازگشایی باشگاه‌ها گفت: اولویت بازگشایی باشگاه‌های ورزشی از سطح ۲ به ۳ رسید. پس از پیگیری‌های معاونت توسعه ورزش قهرمانی و رایزنی با بخش بهداشت مقرر شد که ما دوباره به رتبه قبلی برگردیم.  

او درباره واکسیناسیون ورزشکاران گفت: برای ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی مرحله نخست واکسیناسیون انجام شده و در تدارک هستیم تا مرحله دوم واکسیناسیون  را هم براساس اولویت بندی دولت انجام دهیم.  

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در واکنش به اینکه قرار است اردوی تیم ملی فوتبال بانوان پس از یک سال تعلیق، فردا از سر گرفته شود گفت:  پس از تغییر و تحولاتی که رخ داد و فدراسیون فوتبال زمان را از دست داد، مسئولان فدراسیون تلاش کردند تا برنامه‌های تیم‌های ملی بانوان را به خوبی پیش ببرند. هیئت رئیسه هم تدارک خوبی دیده تا بتوانیم در بخش فوتبال بانوان فعالیت‌های خودمان را از سر بگیریم.


بیشتر بخوانید


فرهادی زاد درباره لباس بازیکنان تیم ملی ژیمناستیک بانوان عنوان کرد: لباس رشته‌هایی مانند ژیمناستیک برای فعالیت ورزشکاران این رشته در داخل کشور مشکلی ندارد، اما حضور ورزشکاران ما در عرصه‌های بین المللی، با توجه به نوع فعالیت‌ها و پوششی که مدنظر نهاد‌های بین المللی ورزشی است، امکان پذیر نیست. در مجموع انجام حرکات رشته ژیمناستیک در داخل کشور بدون مانع است.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار