مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور به تعویق افتاد

مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور به میزبانی شهرکرد به دلیل صادر نشدن مجوز از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا به تعویق افتاد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، داریوش صمیمی رئیس هیئت دوومیدانی چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس برنامه اعلام شده قرار بود مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور روز‌های ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت به میزبانی شهرکرد برگزار شود که به دلیل صادر نشدن مجوز از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، این مسابقات لغو و به زمان دیگری موکول شد.

او زمان پیش‌بینی‌شده برای برگزاری رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور در ۲ بخش آقایان و بانوان را اوایل تیرماه اعلام کرد و افزود: این مسابقات در رده سنی نوجوانان نیز اواخر خرداد در شهرکرد برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


صمیمی با اشاره به اعلام آمادگی ۳۵۰ ورزشکار برای حضور در این دوره از رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور، اضافه کرد: این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در کنیا را دارد و میزبانی این مسابقات فرصت مناسبی برای ورزشکاران استان است تا با کسب نشان، توانایی‌هایی خود را برای عضویت در تیم ملی به نمایش بگذارند.

او ادامه داد: هم‌اکنون ورزشکاران جوان استان در مواد پرتابی خود را برای حضور در مسابقات رکوردگیری تهران آماده می‌کنند تا در صورت کسب حدنصاب لازم در رقابت‌های قهرمانی بزرگ‌سالان کشور در اراک نیز به میدان بروند.

صمیمی گفت: مسابقات اراک از ۱۰۰ امتیاز رنکینگ فدراسیون جهانی دوومیدانی برای کسب سهمیه حضور بازی‌های المپیک توکیو برخوردار است و ورزشکاران استان در مواد پرتابی می‌توانند با حضور در این رقابت‌ها شانس خود را برای کسب سهمیه افزایش دهند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.