به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد مهدی اقبالی، مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، گفت: با عنایت به اهمیت پاسخگویی به شکایات و ایجاد رضایتمندی ارباب رجوع و صـیانت از حقوق شـهروندی با توجه به اسـتقرار سامانه ارتباط مردمی سامد، و به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر محسن حرازی زاده یزدی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان از طریق سامانه تلفنی و الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) شنونده صدای مردم و پاسخگوی سوالات و مشکلات مردمی در حوزه خدمات و فعالیت این مجموعه است.
اقبالی افزود: پاسخگویی از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ با حضور در محل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری یزد، صورت میپذیرد.
او ادامه داد: مردم استان یزد میتوانند سوالات، مشکلات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مطرح کنند.
انتهای پیام/و