مراسم استقبال از منصور پورمیرزایی قهرمان سنگین وزن، پاراوزنه‌بردای جهان، با حضور مسئولان در فرودگاه بین المللی کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، آیین استقبال از منصور پورمیرزایی، قهرمان سنگین وزن پاراوزنه‌بردای جهان، با حضور پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان، هیئت همراه، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان، رئیس و اعضای هیئت جانبازان و معلولین استان کرمان و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان در محل فرودگاه بین المللی کرمان انجام شد.

میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در حاشیه این مراسم گفت: خداوند را شاکر و سپاسگزاریم که توفیقی به دست آمد، چهارمین سهمیه قطعی رقابت‌های پارالمپیک برای ورزشکاران کرمانی به همت منصور پورمیرزایی، وزنه بردار رفسنجانی رقم خورد.

قطعی شدن حضور ۴ ورزشکار از استان کرمان در رقابت‌های پارالمپیک

او با اعلام اینکه تاکنون استان کرمان ۴ سهمیه در رقابت‌های پارالمپیک به خود اختصاص داده است، اضافه کرد: هر ۴ سهمیه تبدیل به سکو شود و در حقیقت سکوی اول را در رقابت‌های پارالمپیک داشته باشند که دور از ذهن نیست و به این مسئله خیلی امیدواریم.

آیین استقبال از قهرمان سنگین وزن پاراوزنه‌بردای جهان در کرمان + تصاویر

به زودی اماکن ورزشی کرمان بازگشایی می‌شوند

پاریزی افزود: در شرایطی که بحث شیوع کرونا وجود داشت، ما به ناچار مجبور شدیم طی سنوات گذشته، در برهه‌هایی تعطیلی مطلق اماکن ورزشی را داشته باشیم؛ اما به زودی مسئله مرتفع خواهد شد و اماکن ورزشی بازگشایی می‌شوند و امیدواریم آخرین مرحله‌ای باشد که شاهد این تعطیلی‌ها هستیم.

آیین استقبال از قهرمان سنگین وزن پاراوزنه‌بردای جهان در کرمان + تصاویر

پرداخت ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به باشگاه داران کرمانی

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: طی مدت تعطیلی اماکن ورزشی تلاش کردیم، تسهیلاتی را برای باشگاه داران پرداخت کنیم که بدین منظور بیش از ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی پرداخت شد.

پاریزی ابراز امیدواری کرد: روند بازگشایی مسیر باشگاه‌های ورزشی بتواند کمک کند، هم مردم و ورزشکاران بتوانند استفاده کنند و هم باشگاه داران بتوانند روال کار و بحث اقتصادی کارشان را انجام دهند.

آیین استقبال از قهرمان سنگین وزن پاراوزنه‌بردای جهان در کرمان + تصاویر

ورزشکاران کسب کننده سهمیه پارالمپیک تجلیل می‌شوند

او به پاداش در نظر گرفته شده برای ورزشکاران کسب کننده سهمیه پارالمپیک اشاره کرد و افزود: به لطف خداوند و به همت مسئولان، توانستیم یک عددی را از طریق شرکت ملی مس به عنوان پاداش تأمین کنیم که به زودی، مراسمی را به منظور تجلیل از ورزشکارانی که کسب سهمیه کرده اند، برگزار خواهیم کرد.

آیین استقبال از قهرمان سنگین وزن پاراوزنه‌بردای جهان در کرمان + تصاویر

اختصاص پاداش برای ورزشکاران پارالمپیکی که کسب سکو کنند

پاریزی با اعلام اینکه ما از سال‌های گذشته در زمینه پاداش، بدهی به ورزشکاران نداشتیم، تصریح کرد: اگر چه لیاقت ورزشکاران بیش از پاداش در نظر گرفته شده است، اما حتماً با کمک مسئولان و بنگاه‌های اقتصادی و صنایع استان یک پاداش قابل قبولی را برای کسب سکو در نظر خواهیم گرفت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار