مسیر دشوار بوکسور‌های ایرانی در سرزمین سامورایی‌ها + فیلم

تیم ملی بوکس ایران با ۲ سهمیه به کسب مدال در رقابت‌های المپیک توکیو امید دارد.

به گزارش  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بوکس ایران پانزدهمین حضور خود در رقابت های المپیک را با ۲ مسافر در توکیو تجربه می‌کند. دانیال شه بخش و شاهین موسوی ۲ ملی پوش بوکس کشورمان قرار است در کشور سامورایی‌ها روی رینگ بروند.

با وجود لغو دومین مرحله رقابت‌های انتخابی المپیک، بوکس ایران همچنان برای رزرو بلیت توکیو شانس دارد. لغو مسابقات گزینشی باعث نشد تا سایر ملی پوش کشورمان در واپسین روز‌های باقی مانده به المپیک نا امید شوند.

کسب سهمیه المپیک به این معنا نیست که کار برای بوکسور‌های کشورمان تمام شده است بلکه آغازی برای افتخار آفرینی خواهد بود. آن‌ها  باید برای رسیدن به مدال‌های خوشرنگ در المپیک توکیو روی رینگ با قدرت‌های جهان مبارزه کنند.

استکی سرمربی تیم ملی بوکس در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد:  با وجود لغو رقابت‌های گزینشی المپیک بوکس به علت شیوع ویروس کرونا ما شانس کسب یک یا ۲ سهمیه دیگر را داریم. ما رقابت‌های قهرمانی آسیا را پیش رو دارم که یکم خرداد ماه در امارات برگزار می‌شود. در وزن ۵۲ کیلوگرم احمدی صفا و در وزن ۹۱ کیلوگرم بوکسور‌هایی هستند که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند.

دانیال  شه بخش ملی پوش المپیکی کشورمان هم در این باره عنوان کرد: کار ما در مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک بسیار سخت است، اما با این وجود برای کسب بهترین نتیجه تلاش می کنیم.

شاهین موسوی ملی پوش المپیکی کشورمان گفت: تمرینات پر فشاری را انجام می‌دهیم . فشار تمرینات را برای کسب نتیجه دلخواه تحمل می‌کنیم. بهترین بوکسورهای جهان در آسیا حضور دارند. قزاقستان و ازبکستان قدرت‌های اول جهان در رشته بوکس هستند.

 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار