فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: طرح تشدید ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مخلان نظم و امنیت اجتماعی و ارتقای آرامش شهروندان در سطح این شهرستان اجرا شد.

به گزارشخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و جلب رضایت عمومی مردم، مأموران طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را با بهره گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی طی یک هفته اخیر در سطح شهرستان اجرا کردند.

او افزود: در این طرح که باهماهنگی قضایی صورت گرفت، ماموران با شناسایی مخفیگاه سارقان، پاتوق‌ها و محل‌های فعالیت خرده فروشان مواد مخدر، موفق شدند ۲۳ سارق اموال خصوصی شهروندان و اموال دولتی، ۱۱ خرده فروش مواد مخدر، در مجموع ۳۴ متهم را در این راستا دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: کشف ۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی، ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، ۳ دستگاه موتورقایق لنج، ۱۳۴ متر کابل سرقتی، ۶ دستگاه پمپ آب منازل، ۳ دستگاه موتور کولر‌های ۲ تیکه، ۸ دستگاه گوشی موبایل، توقیف ۵۴ دستگاه وسایط نقلیه متخلف و مزاحم و کشف ۴۸ فقره انواع سرقت از دیگر نتایج مهم اجرای این طرح بود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده جهت اعمال قانون تحویل مراجع ذی صلاح گردیدند، تأکید کرد: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان موجب رضایتمندی شهروندان وسیر صعودی امنیت در این شهرستان شده است و برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.