رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اعلام ممنوعیت تردد خودرو‌های غیربومی در شهر‌های زرد، نارنجی و قرمز کرمانشاه در ایام تعطیلات عیدفطر گفت : جریمه‌های دو، پنج و ۱۰ میلیون ریالی برای متخلفان در این زمینه لحاظ شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت : با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت کشور، محدودیت‌های تردد از ساعت ۱۴ روز سه شنبه (۲۱ اردیبهشت) تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه (۲۵ اردیبهشت) در شهر‌های کشور و استان اعمال می‌شود.

او گفت : در این مدت تردد خودرو‌های شخصی غیربومی در شهر‌های با وضعیت زرد، نارنجی و قرمز ممنوع و تردد آن‌ها بصورت هوشمند توسط دوربین‌ها و ماموران پلیس راهور کنترل می‌شود.

شیری افزود: بر اساس مصوبه ابلاغی جریمه تردد خودرو‌های غیربومی در شهر‌های قرمز ۱۰ میلیون ریال، شهر‌های نارنجی پنج میلیون ریال و شهر‌های زرد دو میلیون ریال خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه افزود: همکاران ما در صورت مواجهه با خودرو‌های غیربومی، تذکر و ارشاد را در اولویت قرار می‌دهند، اما در صورت بی توجهی رانندگان اعمال قانون و جریمه صورت خواهد گرفت.

او گفت: این ممنوعیت شامل ناوگان حمل و نقل عمومی، وانت بار‌ها و خودرو‌های دولتی و نظامی دارای برگه ماموریت و یا افرادی که از سوی فرمانداری شهرستان محل سکونت مجوز برایشان صادر شده، نمی‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.