رئیس سرای نوآوری گیاهان صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول از پیش بینی درآمد ۵۰۰ میلیون تومانی این سرای نوآوری در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،گونای بغدادی رئیس سرای نوآوری گیاهان صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول از پیش بینی درآمد ۵۰۰ میلیون تومانی این سرای نوآوری در سال ۱۴۰۰ خبر داد و با تاکید بر تلاش برای ارتباط علمی و عملی دانشجویان و مهارت آموزی آن‌ها گفت: تلاش می‌کنیم دوره‌های عملی دانشجویان رشته‌های مرتبط در فضای اختصاص یافته سرای نوآوری برگزار شود تا هم به بررسی ایده‌ها و استعداد‌ها بپردازیم و هم دانشجویان بتوانند از فضای عملی برای گسترش دانش و تجربیات خود بهره ببرند.

او با اشاره به اخذ مجوز رشته گیاهان دارویی در سال ۹۹ از عقد دو تفاهمنامه با جهادکشاورزی شهرستان و انعقاد تفاهمنامه با سازمان دخانیات استان که در زمینه کاشت توتون فعال هستند خبر داد.

بغدادی ادامه داد: برای شناسایی استعداد‌ها و ایده‌ها فراخوان به حوزه اساتید و دانشجویان استان داده ایم تا افرادی که طرح‌های خلاقانه دارند تحت حمایت سرای نوآوری قرار گیرند. همچنین برگزاری رویداد "ایده شو" در سال گذشته نیز به ظرفیت شناسی و ارزیابی ایده‌ها کمک شایان توجهی کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار