سخنگوی کاخ سفید: عملیات شلیک موشک به اسرائیل را محکوم می‌کنیم

جن ساکی با تکرار ادعا‌های پیشین گفت عملیات شلیک موشک به فلسطین اشغالی را محکوم می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الجزیره، سخنگوی کاخ سفید در واکنش به تنش اخیر گفت: ما عملیات شلیک موشک به اسرائیل را محکوم می‌کنیم.

او در ادامه افزود: مشاور امنیت ملی با همتای اسرائیلی خود درباره مسأله کوچ ساکنان محله شیخ جراح بحث و گفتگو کرد.

جن ساکی گفت: حوادث خشونت باری که در اسرائیل در جریان است را از نزدیک پیگیری می‌کنیم. وضعیت منطقه بویژه درگیری‌های خشونت‌بار روز‌های اخیر مایه نگرانی است.

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید ضمن اشاره به تماس تلفنی جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید با همتای اسرائیلی خود، تاکید کرد: سالیوان بار دیگر نگرانی خود از تخلیه احتمالی خانواده‌های فلسطینی از خانه‌هایشان را ابراز داشت. طرفین همچنین توافق کردند که پرتاب موشک از غزه به اسرائیل غیرقابل قبول است و باید محکوم شود.

سخنگوی کاخ سفید از پیگیری تحولات منطقه از سوی تیم امنیت ملی خبر داد، اما از محکوم کردن سیاست‌های رژیم صهیونیستی برای آواره ساختن فلسطینیان و یورش به مسجد الاقصی خودداری کرد.

گفتنی است در پی پایان مهلتی که گردان‌های قسام و گردان‌های قدس به رژیم صهیونیستی برای خارج کردن نیروهایش از مسجدالاقصی داده بودند، حملات راکتی به سوی شهر‌های قدس اشغالی و سدیروت به انجام رسید. خبرها به نقل از گردان‌های قدس حاکی است تنها ۳۰ موشک به سوی شهر سدیروت در حومه غزه انجام شده است.

در پی این حملات، آژیر‌های هشدار در شهر قدس به صدا درآمد و جلسه کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) لغو شد و اعضای آن به منطقه‌ای ایمن برده شدند. حماس پیشتر اعلام کرده بود دست‌اندازی به قدس بازی با آتشی است که اشغالگران را می‌سوزاند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینقدر محکوم کنید تا جونتون در بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ام البنین اسدی
۲۳:۵۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
غلط کرده امریکا خودش باید نابود بشه بریم توامریکا بمب بزرایم
Netherlands
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
مگه ما تروریستیم آمریکا خودش داره به دست خودش نابود میشه
حالا اگه ترامپ و عوامل جانیشون رو بزنیم ناراحت نمی شیم..
United States of America
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود پروردگار عالم به مجاهدان راه حق وننگ ونفرین بر فاسدان فریبکار عالم که به نام مقدس آزادی وحقوق بشر ودموکراسی وعدالت وعلم وپیشرفت ورفاه و...... درجهان فساد میکنند
آخرین اخبار