مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: کرمان با کسب چهار سهمیه،تأثیر بسزایی در تعداد کمی ورزشکاران در کاروان پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در حاشیه آیین توزیع بیش از ۲۰۰ بسته کمک‌های مومنانه  در شهرستان رفسنجان گفت: کار ارزشمند مجموعه ورزش و جوانان رفسنجان اعم از هیئت‌های ورزشی، سمن‌های جوانان، مجموعه ورزش کارکنان، مجموعه باشگاه صنعت مس رفسنجان و همه کسانی که امروز رفسنجان را در حوزه بزرگ ورزش به نماد تعامل، کار تیمی و گروهی تبدیل کرده اند تا بتواند در این بحث سرلوحه شهرستان‌های استان کرمان در این حوزه باشد، قابل تجلیل است.

او به اجرای رزمایش همدلی و مواسات در استان کرمان اشاره کرد و افزود: رزمایش همدلی و مواسات با عنوان "کمک‌ مؤمنانه، همت جوانانه"، از پارسال با توجه به شرایط کرونا که در دنیا و کشور ما وجود داشت، بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در برهه‌ای حساس که بحث معیشت دغدغه و نگرانی بسیاری از افراد جامعه بود، آغاز شد و در این زمینه در سطح کشور یک انقلاب را به وجود آورد.

۴ کرمانی در کاروان پارالمپیک ایران

پاریزی تصریح کرد: در سطح استان کرمان نیز در حوزه ورزش، به همت مجموعه ورزش استان در مراحل و مناسبت‌های مختلف، بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی توزیع شد.

او بیان کرد: در بحث توزیع کمک‌های معیشتی، دستگاه‌های متولی مانند ارگان‌های حمایتی چون بهزیستی و کمیته امداد به همراه نهاد‌های انقلابی مانند: بنیاد مستضعفان، بنیاد برکت، بنیاد علوی و ... در روز‌های سخت نیازمندان را یاری می‌کنند، اما وقتی این کار در حوزه مردمی صورت می‌گیرد، ارزشش چندین برابر می‌شود.

۴ کرمانی در کاروان پارالمپیک ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از تمام کسانی که تلاش کردند تا این اتفاق ارزشمند در شهرستان رفسنجان بیفتد، قدردانی کرد.

پاریزی به کسب مدال طلای رقابت‌های جهانی به همت منصور پورمیرزایی، ورزشکار رفسنجانی اشاره کرد و این موفقیت را به وی و جامعه ورزش استان به ویژه مردم رفسنجان تبریک گفت و افزود: قطعاً این سهمیه به سکوی طلای رقابت‌های پارالمپیک توکیو تبدیل خواهد شد.

او تصریح کرد: امروز با کسب چهارمین سهمیه، یک تأثیر بسزایی در تعداد کمی ورزشکارانمان در کاروان پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران داریم که امید داریم هر چهار عزیز بتوانند در این رقابت‌ها با کسب سکو، افتخاراتی به افتخارات ورزشی کشور و استان اضافه کنند.

۴ کرمانی در کاروان پارالمپیک ایران

مراسم توزیع بیش از ۲۰۰ بسته کمک‌های مومنانه به مناسبت ماه مبارک رمضان بین نیازمندان با حضور پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، هیئت همراه، رویگر سرپرست اداره ورزش و جوانان، فرماندار و امام جمعه رفسنجان در محل سالن ۹ دی برگزار شد.

این کار به همت باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان، بسیج ورزشکاران، هیئت‌های ورزشی و با همکاری اداره ورزش و جوانان این شهرستان انجام شد.

توزیع این کمک‌ها همزمان با مراسم استقبال از منصور پورمیرزایی قهرمان سنگین وزنه برداری جهان آغاز شد.

هر بسته کمک مومنانه به ارزش بیش از ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع با ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون تومان تهیه شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار