براساس اخبار منتشر شده یک کاروان لجستیک ارتش آمریکا در شامگاه دوشنبه در استان الانبار هدف حمله قرار گرفته است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، حمله به کاروان‌های نظامیان آمریکایی حاضر در عراق به بحث تکراری این روز‌ها مبدل شده است و گروه‌های مختلف عراقی با چنین اقداماتی سعی دارند تا اعتراض خود را نسبت به حضور نظامیان بیگانه در کشورشان فریاد بزنند.

شامگاه دوشنبه نیز کانال تلگرامی صابرین نیوز، از حمله به یک کاروان لجستیک ارتش آمریکا در استان الانبار خبر داد که هدف انفجار یک بمب کاشته کنار جاده‌ای قرار گرفته است.

براساس اخبار منتشر شده، تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Austria
reza
۱۱:۰۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
حتی در دنیای وحوش نیز اگر مهاجمی به کیان و لانه جانوری نزدیک شود و جانور خود و فرزندان و یا قلمرو خود را در خطر ببیند به دفاع و دوئل و برای بقای حدود و قلمروی خودش تا سر حد جان نزاع میکند.......اشغالگران ارتش تروریست آمریکا در خاک عراق چه غلطی میکنند؟هان؟ عراقی ها در کشور و خاک خودشان طبق منشور سازمان ملل از حدود و قصور سرزمینی خود در حال دفاع هستند این آمریکائی ها هستند که خاک عراق را اشغال کرده و از آنطرف کره زمین به این طرف کره زمین آمده اند وبا کشتارهای دسته جمعی وبا بمباران های گسترده با زور خاک این کشور را اشغال کرده اند واشغالگر محسوب میشوند بنابراین ملت و مجلس و دولت عراق حق قانونی دارد که متجاوز به آب و خاک خود را بعنوان بیگانه و دشمن تلقی کند و از کیان خود دفاع مشروع کند.............
آخرین اخبار