یک نیکوکار دزفولی ۷۰۰ سبد کالا و ۵۰۰ پرس غذا و خیران هلال احمر یک هزار و ۵۰۰ پرس غذا تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسعود رحیمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول گفت: یک خیر ۷۰۰ سبد کالا و غذا‌ی گرم را به نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد در این شهرستان اهدا کرده است.

او بیان داشت: باتوجه به تأکید مقام معظم رهبری بر لزوم حمایت از اقشار آسیب دیده در ماه مبارک رمضان و همچنین دوران شیوع ویروس کرونا، رزمایش بزرگ ایران همدل در راستای کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرای جامعه در ماه مبارک رمضان برگزار شده است.

رحیمی افزود: فراهم آوردن زمینه حضور خیران و برنامه‌ریزی عملیاتی برای رفع مشکلات اقشار آسیب‌دیده از کرونا است و حضور حداکثری خیران و نیکوکاران در این رزمایش از اهداف کمیته امداد است و هم اکنون کمیته امداد دزفول حمایت از هفت هزار خانواده ایتام و نیازمند را در شهرستان عهده دار است.

مصطفی طحان مدیرعامل جمعیت هلال احمر دزفول گفت: خیران هلال احمر دزفول یک‌هزار پرس غذای گرم تهیه و بین نیازمندان شهرستان توزیع کردند.

او با بیان اینکه هزینه این غذا‌ها با کمک خیرین و هلال احمر تامین و با همکاری ستاد اربعین تهیه شد، افزود: روزانه ۳۰۰ پرس غذا در این شهرستان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.