محدودیت‌های کرونایی؛ دروازه شهر‌های استان بوشهر از ظهر امروز بسته می‌شود

طبق مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا از ظهر امروز ورودی و خروجی شهر‌های استان از ظهر امروز تا ظهر شنبه ۲۵ اردیبهشت بسته خواهد بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بر اساس تصمیم ستاد ملی و سپس ستاد استانی مبارزه با کرونا از ظهر امروز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ظهر شنبه ۲۵ اردیبهشت تمام ورودی و خروجی‌های استان بوشهر و شهرستان‌هایش بسته می‌شود و هیچ وسیله نقلیه شخصی نمی‌تواند وارد یا خارج شود.

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر هم گفته است، کارمندانی که محل کارشان بوشهر، اما محل زندگی‌شان خارج از این شهر است، به استثنای کارکنان ادارات و دستگاه‌های خدمات‌رسان از چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت نباید به مرکز استان تردد کنند.

در همین حال نیروی انتظامی نیز از مردم خواسته است که در اجرای این محدودیت‌ها همکاری و از هرگونه سفر پرهیز کنند.

طبق اعلام ناجا، در صورتی که افراد مصوبات را رعایت نکنند برابرقانون با آن‌ها برخورد خواهد شد؛ بر این اساس در تمامی ورودی شهر‌ها دوربین‌ها فعال هستند و خودرو‌هایی که در شهر‌های قرمز تردد کنند یک میلیون تومان و خودرو‌هایی که در شهر‌های نارنجی و زرد تردد کنند مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند. همچنین تمام مجوز‌های صادر شده برای سفر باطل است مگر در صورت اضطرار.


بیشتر بخوانید


رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هم از مردم درخواست کرد که از سفر و دیدوبازدید در تعطیلات عید سعید فطر بپرهیزند تا تجربه نوروز تکرار نشود.

سعید کشمیری تاکید کرد: در این ایام سفر بی سفر دید و بازدید هم بی دید و بازدید؛ پارسال بعد از سفر و دید و بازدید عید فطرکرونا ابتدا در خوزستان و سپس در بوشهر شعله ور شد.

او افزود: اگر امروز محدودیت‌ها را رعایت کنیم، سال آینده ماه رمضان و عید فطر خوبی خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: از سه شنبه ۲۱ تا شنبه ۲۵ اردیبهشت، ورودی و خروجی شهر‌ها سخت‌گیرانه و بدون توجه به رنگ‌بندی بسته می‌شود و جلوی هر سفری گرفته خواهد شد.

کشمیری در همین حال بیان کرد: نکند که این سختگیری با دید و بازدید درون شهری از بین برود. همه نگران هستیم مشکلاتی که در نوروز به وجود آمد در عید سعید فطر هم پیش بیاید.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.