مدیر باشگاه سپاهان نوین ایذه گفت: به علت مشکل نور ورزشگاه تختی، مجبور هستیم باز‌ی های خود در رقابت‌های دسته سه کشور در اهواز برگزار کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجید صیدالی مدیر باشگاه سپاهان نوین ایذه گفت: به علت مشکل نور ورزشگاه تختی، مجبور هستیم باز‌ی های خود در رقابت‌های دسته ۳ کشور در اهواز برگزار کنیم که این موضوع باعث شده ضمن ازدست دادن امتیاز میزبانی، متحمل هزینه‌های جانبی نیز شویم.

او افزود: باتوجه به اینکه تعدادی از بازیکنان ما غیربومی هستند؛ مشکل تامین خوابگاه داریم، ضمنا در شرایط اقتصادی فعلی برای ادامه فعالیت خود نیاز به کمک‌های مالی داریم تا بتوانیم در این لیگ نتایج خوبی کسب کنیم چرا که تیم سپاهان ایذه بار‌ها تا آستانه صعود به لیگ ۲ کشوری پیش رفته است بنابراین با وجود این ظرفیت از مسئولان انتظار حمایت داریم.

حسن نبوتی فرماندار ایذه گفت: با پیگیری‌هایی که اخیرا انجام دادیم طی همین هفته با خرید نور افکن‌های مناسب، مشکل نور ورزشگاه را برطرف خواهیم کرد تا بازی‌های این تیم در ایذه برگزار شود.

او افزود: مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جهت تکمیل تعمیرات خوابگاه ورزشگاه تختی ایذه در نظر گرفته شده و از فردا عملیات اجرایی این خوابگاه از سر گرفته خواهد شد و حداکثر ظرف یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید تا آن زمان ترتیبی اتخاذ خواهیم کرد تا تیم سپاهان ایذه از خوابگاه‌های ادارات شهرستان استفاده کند.

نبوتی با بیان اینکه فرمانداری ضمن کمک مالی از طرف خود، با دعوت از مسئولان ادارات و خیرین قطعا از این تیم حمایت خواهد کرد، اظهار داشت:  با هدف توسعه امکانات ورزشی شهرستان درمدت کوتاه گذشته باتلاش‌های صورت گرفته، توانستیم ۲ زمین چمن طبیعی فوتبال در ایذه احداث نماییم و با عبور از اوج فصل گرما، این روند ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.