معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره):

برخورداری بیش از هزار نخبه در سراسر کشور از حمایت کمیته امداد

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت:هزار و ۵۰۰ نفر نخبه سال گذشته در سراسر کشور در حوزه‌های مختلف تحصیلی، ورزشی، اختراع و اکتشاف از حمایت‌های کمیته امداد برخوردار شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت‌الاسلام علی جعفری معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: یکی از خدمات معاونت فرهنگی کمیته امداد حمایت تحصیلی و ارائه خدمات مشاوره‌ای به نوجوانان و جوانان مددجو است تا مسیر موفقیت آنان هموار شود.

او  افزود: نقش اصلی را خود نوجوانان و جوانان ایفا می‌کنند و عامل اصلی پیشرفت، توانمندی و ارتقاء خودشان هستند ما هم از آنان پشتیبانی می‌کنیم و خدمات ما پیمودن راه را مقداری برای آنان تسهیل می‌کند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: همه خدماتی که ما در ستاد دنبال می‌کنیم برای دانش‌آموزان و دانشجویان و هم برای خانواده‌های آنان از جمله خدمات مشاوره‌ای در سیستان و بلوچستان هم ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از نخبگان کمیته امداد از سیستان و بلوچستان هستند تصریح کرد: یک نمونه آن بانوی ۱۸ ساله‌ای است که با وجود ازدواج ناموفق داشتن فرزند و خانواده‌ای سختگیر که مخالف تحصیل او بودند توانست با زحمت و تحمل مشقت فراوان امسال در رشته پزشکی پذیرفته شود.

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: علاوه‌بر این نخبگان تعداد بسیاری دانش‌آموز و دانشجو هم در سطح کشور از حمایت‌های تحصیلی و خدمات مشاوره‌ای کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت: ما چنین ادعایی نداریم که این عزیزان با خدمت ما به اینجا رسیده‌اند بلکه موفقیت آنان نتیجه تلاش، پشتکار و استعداد خودشان بوده، اما افتخار ما این است که آنان را پشتیبانی کنیم.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: سیستان و بلوچستان همواره بیش از آن‌که به محرومیت شناخته شود به یک استان تلاشگر با استعداد، مؤمن و خوشبین به آینده شناخته می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار