پرسه ببر وحشی در یکی از خیابان های هوستون موجب ترس و وحشت ساکنان محلی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است پرسه یک ببر بنگال در خیابان‌های هوستون تگزاس را به تصویر می‌کشد. پرسه این ببر در یکی از خیابان‌های شهر هوستون موجب وحشت افراد محلی شد. تصاویر متعددی که در فضای مجازی منتشر شده وحشت ساکنان محلی را که در حال تهیه فیلم از این ببر هستند نشان می‌دهد.

بنا به گزارش KHOU پس از رویت ببر، پلیس محلی در محل حاضر و بررسی‌های لازم انجام شد. بنا به این گزارش محل دقیق رویت این ببر در نزدیکی ایوی وال درایو در نزدیکی تقاطع اتوبان ۶ و مموریال درایو بود. یکی از ساکنان محلی با به اشتراک گذاری یک ویدئو در توئیتر نوشت: «بعدازظهر امروز در نزدیکی خانه خواهرم. این ببر زخمی نبود.» بنا به گفته این کاربر توئیتر این ببر متعلق به یک مرد محلی بود که پس از ترس و وحشت ساکنان محلی او با این حیوان محل را ترک کرد.


بیشتر بخوانید


کاربر دیگری با انتشار یک ویدئو در توئیتر نوشت: «صاحب ببر با این حیوان و دو شامپانزه از دست پلیس فرار کرد.»

بنا به گزارش ABC افراد محلی پلیس را در جریان قرار داده، اما تا قبل از رسیدن پلیس صاحب این ببر که هویتش مشخص نشده این حیوان را در داخل یک خودروی سفید رنگ انداخت و فرار کرد. هنوز مشخص نیست آیا این حیوان متعلق به این مرد بوده است، یا خیر؛ این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با حیرت کاربران نیز همراه بود و برخی از آن‌ها در کامنت‌هایی این پرسش را مطرح کردند که آیا نگهداری ببر بنگال به عنوان حیوان خانگی در تگزاس مجاز است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
این کجاش وحشتناک بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
پول زیادی نتیجه اش همین میشه که ملت تو ویلاهاشون به جای سگ و گربه شیر و ببر نیگر میدارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
همچی گفتین وحشتناک که گقتم الان زن رو میخوره