فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: محدودیت ترددها از ساعت ۱۴ امروز همزمان با دیگر نقاط کشور در این استان اعمال می‌شود و با متخلفان برخورد خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر از اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در تعطیلات عید فطر خبر داد و بیان کرد: براساس مصوبه ستاد ملی و استانی کرونا برای این ایام محدودیت‌ تردد در نظر گرفته شده است که از ساعت ۱۴ امروز(سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت) تا ساعت ۱۲ شنبه ۲۵ اردیبهشت همزمان در سراسر کشور اعمال خواهد شد.

او افزود: در این ایام ناوگان‌های عمومی، خودرو‌های امدادی و خدمات رسان می‌توانند تردد کنند و این محدودیت‌ها برای خودرو‌های شخصی است که با هرگونه تردد در ورودی شهر‌ها قانونی برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: خودرو‌هایی که به شهر‌های قرمز وارد شوند یک میلیون تومان و آن‌هایی که به شهرهای نارنجی سفر کنند ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.


بیشتر بخوانید


سوسنی، از مردم خواست همچنان با نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی در اجرای این محدودیت‌ها همکاری‌ کنند و در این ایام از هرگونه سفر بپرهیزند.

او عنوان کرد: برای اجرای محدودیت‌های کرونایی در عید فطر همکاران ما در تمامی ورودی و خروجی‌های شهر‌های مختلف استان مستقر شده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.