فرمانده انتظامی مشهد گفت: یک محموله مواد مخدر در خانه‌ای مسکونی کشف و توقیف شد و یک باند قاچاق مواد افیونی نیز متلاشی و یک نفر دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ عباس صارمی ساداتی فرمانده انتظامی مشهد گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد در پی رصد میدانی و بر اساس کسب مدارک و سرنخ‌هایی از سوی منابع خبری خود به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد افرادی در یک خانه مسکونی واقع در یکی از محلات حاشیه شهر مشهد اقدام به دپوی یک محموله مواد افیونی کرده‌اند.

او افزود: مجریان قانون پس از تکمیل تحقیقات خود محل شناسایی شده را به صورت شبانه‌روزی تحت نظر قرار دادند تا اینکه با رؤیت متهم اصلی پرونده که وارد خانه شد، عملیات خود را اجرایی کردند.

 

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با هماهنگی قضایی و اخذ مجوز قانونی وارد این خانه مسکونی شدند و به بازرسی محل پرداختند. تحقیقات میدانی این پرونده ادامه داشت تا اینکه ضابطان قضایی ۹۳ کیلوگرم حشیش و ۸ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در یکی از اتاق‌های این ملک مسکونی مخفی‌سازی شده بود را کشف و ضبط کردند.


سرهنگ صارمی بیان کرد: در این عملیات ضربتی یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد. متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا منتقل شد و تحقیقات از این فرد برای شناسایی دیگر هم دستانش ادامه دارد.

 

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.