مضیف‌های شادگان در ایام عید سعید فطر بسته خواهند بود

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: مضیف‌های این شهرستان جهت پیشگیری از شیوع کرونا در ایام عید سعید فطر بسته خواهند بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید صبری پور سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان، گفت: طی جلسه‌ای با اعضای شورای تامین شهرستان و شیوخ و سران عشایر شهرستان مقرر گردید، به منظور حفظ سلامت مردم در روز‌های عید سعید فطر جهت پیشگیری از شیوع کرونا ضمن برگزار نشدن مراسم معایده و تجمع، مضیف‌های شادگان در ایام عید سعید فطر بسته خواهند بود.

او ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات کادر بهداشت و درمان افزود: با توجه به شرایط شهرستان شادگان نسبت به شیوع ویروس کرونا و قرار گیری امار این شهرستان در وضعیت نارنجی، بمنظور حفظ سلامت مردم عزیز و شهروندان گرامی مقرر گردید، مضیف‌های این شهرستان در ایام عید سعید فطر بسته و از دید و بازدید‌ها و تجمعات در این ایام خودداری شود.

صبری پور بیان داشت: شیوخ و بزرگان عشایر در شهرستان بازوی توانمندی در رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی هستند و شیوخ و سران عشایر ضمن توجه به حل و فصل اختلافات و صلح و سازش نسبت به اصلاح فرهنگ جامعه و حذف رسوم غلط، تلاش مضاعفی داشته باشند.

سرپرست فرمانداری شادگان در ادامه با تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری بسیاری از شیوخ و سران عشایر در ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی، ترحیم و هرگونه اجتماع در شهرستان، گفت: برای جلوگیری از قطع زنجیره انتقال کرونا رعایت توصیه‌های بهداشتی برای حفظ سلامتی بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.