دومین روز ثبت‌نام سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری؛

وزیر اسبق در سودای پاستور/ احمدی‌نژاد ثبت‌نام کرد/ شناسنامه اصل رئیس‌جمهور پیشین!/ آقای نایب‌رئیس وارد می‌شود

ثبت نام نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم در روز دوم از ساعت ۸ صبح آغاز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  دومین روز از ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم دقایقی پیش  در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران آغاز شد.  

وزیر اسبق در سودای پاستور

ساعت ۹:۳۰ صبح امروز چهارشنبه بود که صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی احمدی نژاد با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور نامزدی رسمی خود برای انتخابات ریاست جمهوری را ثبت کرد.

ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم در روز دوم آغاز شد

شناسنامه اصل رئیس‌جمهور پیشین

ساعت ۱۰ صبح بود محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور اسبق جمهوری اسلامی ایران با حضوری پر هیاهو در وزارت کشور حاضر شد و برای حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. رئیس جمهور سابق را علی اکبر جوانفکر، مرتضی تمدن و یکی از برادران وی همراهی می‌کنند.

احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ نیز ثبت نام کرده بود که صلاحیت وی در آن دوره تایید نشد.

احمدی‌نژاد پس از نام نویسی در انتخابات با اشاره به شناسنامه خود گفت: شناسنامه اصل اصل است و ملت ایران پیروز است.

ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم در روز دوم آغاز شد

آقای نایب‌رئیس وارد می‌شود

ساعت ۱۱ فرا رسید و کمی از هیاهوی وزارت کشور به واسطه حضور محمود احمدی‌نژاد و همراهانش کم شد که سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نایب رئیس این روزهای مجلس شورای اسلامی به همراه دخترش وارد وزارت کشور شد و فرآیند ثبت نام خود را به انجام رساند.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی پس از ثبت‌نام در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه دولت من دولت سلام است گفت: ما با نسل نو می‌خواهیم ایرانی جدید خلق کنیم. ما نیاز به دگردیسی داریم و می‌خواهیم ریل اداره کشور را تغییر بدهیم.

قاضی زاده هاشمی گفت: مدل حکمرانی ما با این همه انباشت ثروت و ظرفیتی که کشور دارد باید تغییر بکند.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه حدود ۲۰ سال است که یکی از مدیران ابتدایی و بعد میانی و بعد عالی در کشور بودم گفت: حدود ۱۳ سال است سابقه نمایندگی مجلس را دارم و در ۳۵ سال اخیر یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس بوده‌ام و اکنون نایب رئیس اول مجلس هستم.

وزیر جهاد کشاورزی اسبق در سودای پاستور/ محمود احمدی‌نژاد ثبت نام کرد/ شناسنامه اصل رئیس‌جمهور پیشین

این داوطلب مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هم ثروت و هم نیروی انسانی به اندازه کافی داریم، به طوری که نیروی انسانی متخصص و فوق العاده پای کار است و هیچ مشکلی نیست که به جوانانمان در حوزه‌های مدیریتی و فناورانه بسپاریم و آنها نتوانند حل کنند.

وی افزود: حقیقتاً قوانین بسیار خوبی هم داریم که این قوانین متعالی هستند و می توانم لیستی از قوانین فوق‌العاده مانند قوانین پنج گانه ارائه کنم. مدیران خوبی هم داریم که متاسفانه یا خانه نشین شده اند یا در جای ناصحیح و نادرست به کار گرفته شده‌اند و بالاتر از اینها رهبر آگاه و فرزانه داریم که بسیار روشن و دقیق به موضوعات عالم نگاه می کنند و مردمی فهیم عزت مدار صبور و پایه کار و فوق‌العاده‌ نیز همراه ما هستند. معطل مانده ایم و باید با روی کار آمدن مدیران به روز، لایق، عدالت‌خواه و ساده زیست رویکردها را تغییر دهیم.

این داوطلب ریاست جموری با اشاره به چرایی نام گرفتن دولت خود گفت: چون سلام به دولت جدید و سلام به نسل نو است و با نسل نو می‌خواهیم ایران جدید خلق کنیم اسمش را سلام گذاشته‌ایم. تا کنون چون دولت‌های ما به سلامی که مردم داده‌اند علیک السلام درست نگفته اند. گفتمان ما گفتمان دولت مردم است؛ مردم رزق‌ و‌ روزی، مسکن، جاده، بهداشت و درمان‌شان نیاز به اقدامات اجرایی دارد.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: برجام چند کلمه انگلیسی بر روی کاغذ است. هر قراردادی بین المللی که کمی به مردم کشور نکند، هیچ ارزشی ندارد؛ برجام باید توسط مذاکره کنندگان مورد اعتماد انجام می‌شد نه توسط کسانی که بی اعتقادی خود به مبانی نظام را اعلام کرده اند. مذاکره برای مذاکره هیچ ارزشی ندارد. آمریکایی ها فقط دنبال مذاکره هستند.

از وزارت ورزش تا پاستور

 محمد عباسی وزیر اسبق ورزش و جوانان هم  با حضور در وزارت کشور برای حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

محمد عباسی وزیر اسبق تعاون و ورزش و جوانان، امروز پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم، در جمع خبرنگاران با بیان به اینکه من اعلام می‌کنم که می‌توانم در جبهه خدمتگزاری برای مردم آماده باشم، اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب، ارزش های مهمی دارد که ملت به آن وفادار بوده است. مفهوم راهپیمایی های چندین سال اخیر نیز همین است.

وی افزود: اما باید پرسید آیا همه کسانی که در این کشور سر کار آمدند، توانستند رضایت مردم را جلب کنند؟ این امر کاملا وابسته به کارآمدی کارنامه آنان است که در این زمینه خود مردم بهترین قضاوت را انجام می‌دهند. 

وزیر اسبق در سودای پاستور/ احمدی‌نژاد ثبت‌نام کرد/ شناسنامه اصل رئیس‌جمهور پیشین/ آقای نایب‌رئیس وارد می‌شود

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: برای من مهمترین مسائل جهت حضور در انتخابات این است که ضمن احترام به کسانی که در  زمینه انتخابات وارد شده‌اند و به عنوان یک برادر کوچکتر، به آنان می‌گویم نظام اجرایی جای تجربه و آزمون نیست و اینکه کسانی که تجربه‌ای نداشته‌اند در این زمینه وارد شوند، به سود نیست؛ هرچند که مردم در این روند تصمیم‌گیری می‌کنند.

عباسی در پایان تاکید کرد: من نگران معیشت مردم و اشتغال جوانان هستم و نگران از هم پاشیده شدن خانواده ها برای شرایط اقتصادی فعلی هستم و تمام تلاشم را برای بهبود این اوضاع انجام می‌دهم.

رستم آمد

رستم قاسمی وزیر اسبق نفت دیگر وزیر دولت احمدی‌نژاد بود که با حضور در وزارت کشور برای حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

رستم قاسمی روز چهارشنبه در حاشیه دومین روز نام نویسی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تالار وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: امروز حال اقتصاد خوب نیست بخش زیادی از مردم زیر خط فقر هستند و به نظرم وقت شعارهای "می‌شود، باید بشود" گذشته است.

وی ابراز امیدواری کرد که مردم در این دوره با تجربه ای که داشتند سکان کشتی اقتصاد کشور را به دست کسانی نسپرند که حتی یک قایق را هدایت نکردند.

قاسمی خود را سرباز کوچک وطن، نوکر مردم و با تجربه طولانی در حوزه آبادانی کشور و بخش های صنعت معدن مسکن انرژی کشاورزی معرفی کرد و گفت: اساس آبادانی می‌تواند اقتصاد کشور باشد و در شرایطی که تحریم‌کنندگان که تحریم‌های فلج کننده علیه ایران اعمال کرده‌اند با بی اثر کردن تحریم‌ها پس از صد سال از تولید نفت به عنوان وارد کننده فرآورده‌های نفتی بودیم به صادر کننده تبدیل شده‌ایم.

وزیر اسبق در سودای پاستور/ احمدی‌نژاد ثبت‌نام کرد/ شناسنامه اصل رئیس‌جمهور پیشین!/ آقای نایب‌رئیس وارد می‌شود

وی افزود: بیشتر توسعه در صنعت نفت کشور درست در زمانی اتفاق افتاد که تحریم‌های آمریکا، سازمان ملل و اتحادیه اروپا علیه کشور ایران واقع شد. معتقدم به دولتی مقتدر انقلابی با ترکیبی از جوانان و بانوان با حضور افراد باصلاحیت، باتجربه به دور از سیاست زدگی نیاز داریم.

 وزیر پیشین نفت اضافه کرد:  امروز متاسفانه غده سرطانی قوه مجریه کشور شده است که به دلیل سیاست زدگی در اقتصاد کشور متاسفانه آرایش اقتصادی و انتصابات سیاسی شرایطی برای کشور ایجاد کرد که در این روزها مردم نگران و سفره مردم کوچک تر شده است.

حسن سبحانی هم ثبت‌نام کرد

حسن سبحانی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی هم با حضور در ستاد وزارت کشور برای حضور در عرصه انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

حسن سبحانی نماینده ادوار مجلس پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گسترش استقلال سیاسی با ریشه‌کن شدن فقر و محرومیت و اقتصاد اقتصادی ایجاد می‌شود، اظهار کرد: شرایط اقتصادی کشور آنقدر مفسده‌آور شده است که توسعه اقتصادی که امری اجتناب‌ناپذیر است در گرداب فقر و محرومیت طبقات پایین و حتی متوسط قرار گرفته است. 

وزیر اسبق در سودای پاستور/ احمدی‌نژاد ثبت‌نام کرد/ شناسنامه اصل رئیس‌جمهور پیشین!/ آقای نایب‌رئیس وارد می‌شود

وی افزود: من با علم به این واقعیت و شرایط فعلی ضمن باور به قابلیت‌ها و توانایی‌های اصول قانون اساسی برای بهبود تدریجی مناسبات توسعه اقتصادی ایران و کمک به تحقق استقلال اقتصادی با شعار «اقتصاد بدون ربا» در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ حاضر شدم. 

سبحانی یادآور شد: برخلاف بی‌عنایتی‌های گذشته برای سومین بار سرمایه یک عمر تلاش علمی و عملی خویش در دانشگاه و مجلس و دولت را پیشکش بهبود اقتصاد ملی و ارتقاء تکریم ملت می‌کنم.

قدیری ابیانه: احراز صلاحیت نشدن در انتخابات به معنی این نیست که راه خدمت بسته است

محمدحسن قدیری ابیانه هم از افرادی بود که در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. این فعال سیاسی اصولگرا در انتخابات ششمین دوره شورای شهر تهران هم اقدام به ثبت نام کرده بود که صلاحیت اش توسط هیئت اجرایی رد شده بود.

قدیری ابیانه بعد از انجام ثبت نام خود گفت: احراز صلاحیت نشدن در انتخابات به معنی این نیست که راه خدمت بسته است. هر کسی در هر موقعیتی می تواند به کشورش خدمت کند. شورای نگهبان مرجع رسمی و نهایی برای احراز صلاحیت است.

وزیر اسبق در سودای پاستور/ احمدی‌نژاد ثبت‌نام کرد/ شناسنامه اصل رئیس‌جمهور پیشین!/ آقای نایب‌رئیس وارد می‌شود

قدرتعلی حشمتیان نماینده دوره پنجم مجلس شورای اسلامی و دبیرکل جبهه مستلقین و اعتدال ایران هم از دیگر افراد حضور یافته در ستاد انتخابات وزارت کشور بود که ظهر امروز چهارشنبه ثبت نام خود را انجام داد.

وزیر اسبق در سودای پاستور/ احمدی‌نژاد ثبت‌نام کرد/ شناسنامه اصل رئیس‌جمهور پیشین!/ آقای نایب‌رئیس وارد می‌شود

رئیس سازمان میراث فرهنگی سابق هم ثبت نام کرد

محمد شریف ملک‌زاده مشاور محمود احمدی نژاد و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دولت دهم با حضور در تالار وزارت کشور به صورت رسمی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شد.

به گفته سخنگوی ستاد انتخابات کشور در اولین روز ثبت‌نام ۵۷ نفر داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری شدند.

موسوی همچنین گفت: «تعدادی از افراد با نقص مدرک مواجه شدند که تا روز شنبه می‌توانند روند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند»

از چهره‌های مطرحی که روز گذشته با حضور در ستاد انتخابات کشور، ثبت‌نام کردند می‌توان به «محمدحسن نامی» وزیر اسبق ارتباطات، «سعید محمد» فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الانبیاء، «حسین دهقان» وزیر سابق دفاع و محمدزارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات اشاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۹۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوستان از اصلاح طلبان برحذر باشید اینان پشتوانه ثروت،قدرت و رسانه های بیگانه را با خود دارند از ایشان به خدا پناه ببرید و گوش به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بسپارید
روش ایشان اینگونه است در ابتدا با انواع دروغ و تهمت و برچسبهای گمراه کننده کاندیدای رقیب را تخریب میکنند سپس مردم را میترسانند از جنگ ، قحطی، تورم ونزوئلایی، دیوارکشی در پیاده روها... و در آخر در قامت یک منجی پیشنهاد میدهند اگر میخواهید این بلاها سرتان نیاید به کاندیدای ما رای دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
نه به فایزه هاشمی پیشنهاد نداد الکی میگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدي نژاد اون آدم سابق نيست! خبرشو اينجا نذاشتن اما به فائزه هاشمي پيشنهاد معاون اولي داده در صورت تاييد صلاحيت شدن و راي آوردن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدي نژاد ورژن جديد بني صدره
چرا ساده لوحيد
اين دستش با اصلاحات برا فتنه و اشوب بين مردم تو يه كاسه است
چندروز پيش رفته خونه بقايي واكسن فايزر از امارات براش اوردن ٣٠ميليون تومن زده ،حالااومده ميگه آي مردم اين مسئولين نبايد قبل از شما واكسن بزنن
احمدي نژاد داره تو زمين خاتمي و روحاني بازي ميكنه
گول نخوريد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
خب اتفاقا بايد تاييد صلاحيت بشه معلوم بشه راي واقعيش چقدره!
بعدش اينو نچسبون به خاتمي و روحاني. كلاسش به اين حرفها نميخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
امیدوارم برای محضر خدا جواب داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۰۰:۴۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
حتما بخونید:
درسته احمدی نژاد هم اشتباهاتی داشت مثل رئیس جمهورهای دیگه ولی حقایق رو هم ببینیم:
دوستانی که به مسکن مهر بی کیفیت و یارانه احمدی نژاد ایراد میگیرن توجه کنن. همون مسکن مهر بی کیفیت باعث شد هزاران نفر خانه دار بشن و همیشه دعای خیرشون پشت سر احمدی نژاده. تو این هشت سال آیا روحانی تونست یک واحد مسکن بی کیفیت بسازه؟ قدرت خرید مسکن و خودرو در زمان کدام رئیس جمهور بیشتر بود؟ و اما یارانه: یارانه رو مجلس تصویب کرد و رئیس جمهورهای قبلی باید اجراش میکردن ولی ترسیدن که اجناس و خدمات گرون بشه و مردم از دستشون ناراضی بشن و بهمین دلیل زیر بارش نرفتن. ولی احمدی نژاد با شجاعت انجامش داد و همه چیز رو به جون خرید. اونموقع یارانه 45 تومن بود به زخمی میشد بزنی ولی با این تورم وحشتناک آیا روحانی تونست هزارتومن زیادش کنه؟ در زمان کدوم رئیس جمهور اینهمه ترور(شهیدسلیمانی، شهید فخری نژاد و ...) و حمله به تاسیسات اتمی انجام شد؟ کدوم رئیس جمهور مسیر رو برای خرابکاری غربی ها بازگذاشت؟ کدوم رئیس جمهور دست به سینه غربی ها بود؟ در زمان کروم رئیس جمهور تحریم ها بیشتر شد؟ در زمان کدو ردیس جمهور دلار افسار گسیخته شد؟ در زمان کدوم رئیس جمهور پیشرفت هسته ای کند شد؟ در زمان کدوم رئیس جمهور جاسوس ها به نیروگاه های حساس اتمی نفوذ کردند؟ قدرت خرید مسکن و خودرو در زمان کدوم رئیس جمهور کم و کمتر شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
مراقب فتنه احمدی نژاد باشید
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۰:۱۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوباره با تتلو عکس میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدی نژاد با حضورش موجب دو دستگی کشور می شه خودش نمی فهمه حضورش موجب چه چیز هایی می شه اگر یکم به فکر مردم بود شرکت نمی کرد امیدوارم رد صلاحیت بشه لازم به ذکر نیست که یاد اوری کنم که یه سخنرانی ایشون چقدر تحریم رو موجب شد امیدوارم مردم از روی نعصب حرف نزنند{ولی خواهند زد چون تعقل نمی کنند}
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
از چی میترسید؟مگه میزان رای ملت نیست؟ پس مردم تصمیم میگیرن کی باشه
Canada
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
ملت بهتر از شما دولتمندان مشکلات کشور حس و درک کرده اند
هی از مشکلات گفتن .فایده ای برای ملت ندارد ولی
ممکنه یک رای عده کم سواد و بیسواد را بتوانی جذب کنی
برنامه ات برای برطرف کردن این مشکلات عدیده چیه
زمانبدی برای حل مشکلات بده
اگر از پسش بر نیامدی
خودتت استعفا بدهی .مثل دولتمندان روحانی
جای خشک نکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
وقتی کسی با این شعار میاد که اگر تائید نشم نه رأی میدم نه قبول دارم! نشون میده برای تخریب و فتنه میاد چون اگه تائید هم بشه رأی نیاره زیر بار نمی ره مردمو دعوت می کنه بیان خیابون
Canada
ناشناس
۲۳:۰۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
شناسنامه قدیمی یعنی قانون گریز است
یعنی به قانون احترام نگذاشته
چرا باید تمام ملت شناسنامه عوص کنند ولی ایشان نه
خودش را بالاتر از جامعه میپندارد
روان شناسان باید تحزیه و تحلیل کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
منم شناسنامه عوض نكردما.
اون كارت مليه كه حتما بايد عوض بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
من خودم زمان دولت احمدی نژاد به او رأی دادم
بعد دیدم اهل تنش و تشنجه بیشتر دنبال مچ گیری بود تا کار مخصوصا آخر ریاست جمهوری البته کارهای خوب او را مهم نکر نیستیم
خیلی از کسانی که الان اسم این آقا را می آرند اون موقع می گفتند: «هر چی جواد مواده با احمدی نژاده» الآن دیدن زاویه پیدا کرده می گن احمدی نژاد.
یکی از دلائل باطل بودن این آقا همینه که خیال می کنه فقط خودش میتونه مملکت را نجات بده «یا من یا هیچی» این نشان خود رأیی این آقا است استبداد یعنی همین والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
حالا تائید بکنند انتخاب رو بزارن واسه مردم دوست داشتن رای میدن دوست نداشتن رای نمیدن از چی میترسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
من هم فقط به خاطر رهبری و نظام میام رای میدم اما فقط رای سفید میدم چراکه میدونم این بدبختی ها حالا حالا ادامه داره....
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۱:۴۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام . خواهشا خواهشا خواهشا این متن رو بخونید.
همه مون میدونیم که رییس جمهور مسئول اکثر کارهای اجرایی کشوره و هرکسی هم که میگه رئیس جمهور تدارکاتچی هست چرا اومده رئیس جمهور بشه ؟ نگید به خاطر حس مسئولیت درقبال مردم که هیچکس باور نمیکنه .

دقت کنید که دولت ۲۴ سال دست اقایان اصلاحات بوده هاشمی خاتمی و روحانی . اگه هم میگن روحانی باهاشون نبوده پس چرا جلسه داشتن اقایان خاتمی و هاشمی؟

و ۸ سال دست اصولگرا بوده .

الان همه میگن مستقل هستن که خیلی جالبه ولی هیچکسی نیست که چپ یا راستی نباشه .

ببینید الان اگه دقت کنید بین هواداران احمدی نژاد و رئیسی و محمد دعوا و شکاف ایجاد شده . این یعنی پخش شدن رای و از طرفی عده ای در نبود اقای احمدی نژاد نمیخوان رای بدن که حق دارن ولی ایشون از همه پرطرفدارتره که غیر این قابل قبول نیست . پس رای ندادن شماها یعنی رای اوردن اصلاحات و تکرار این ۸ سال و بدبختی و مرگ و میر ناشی از بدبختی و بی پولی .
۹۲ و ۹۶ هم اصلاحات رای اوردن چون راحت تر از اصول گرا به اجماع میرسن . ولی اصولگرا به خاطر اجماع نکردن رای نیاوردن و رای ها پخش شد و ۸ سال بدبخت شدیم .

خواهشا از همه طرفدار های احمدی نژاد عزیز و رئیسی محترم و محمد با برنامه ، خواهش میکنم که دعواها رو بزارید کنار واسه بعد انتخابات .

احمدی نژاد و محمد و رئیسی از یک گروهن :
احمدی از رئیسی حمایت کرده
محمد هم گفته طرح مسکن مهر طرح درجه یکی بوده
و رییسی هم وزراش تقریبا وزرای احمدی بودن

این یعنی از یک گروهن.

تورو خدا روی یک گزینه اجمااااااع کنید و رای بی رای نکنید که رای ندادن یعنی رای اوردن اونها .

اجماع کنید و شرکت کنید که مملکت بیفته دست خودی . که ۸ سال دیگه بدبخت نشیم .

تورو خدا احساسی نشید و این احساسی شدن کار اصلاحاته که هنوز هماز روحانی دارن حمایت میکنن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اصلاحات دشمن مردم نيست چرا نمي بينيد دارن خودشون رو ميكشن واسه رفع تحريمها، واسه صلح با دنيا؟ مشكلات زمان روحاني زياد بود درست اما زمان كدوم رييس جمهور اصولگرا به اندازه حالا از در و ديوار واسمون مي باريد؟ تحريم كرونا ترامپ رواني
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
رای ما فقط دکتر سعید محمد ناجی ایران بی اثر کننده تحریم ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما به رئیسی رای نمی دیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
سعید محمد بهترین گزینه هست هم جوان و پر انرژی هم کاربلد و با تجربه و تحریم شکن هم از جنس مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
بعضی از این شخصیت های مجازی ای که میگن احمدی نژاد نیاد رای نمیدیم باید بهشون بگیم عزیزم بیاد هم شما نمیتونی رای بدی چون اربابات اجازه نمیدن از کمپ تیرانا یا کمپ سعودی و رژیم اشغالگر خارج بشی ! خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود بر ریس جمهور مردمی پاکدست وساده زیست ویاور مردم دکتر محمود احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
رئیسی فقط برای قوه قضائیه برنامه داره
رای ما احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اصل با اصالت است
شناسنامه اصل رئیس‌جمهور پیشین که بر اصالت داراییهای جانی و مالی و مدارک تحصیلی بعد از زمان تعویض شناسنامه ها خوب واقف است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
رئیسی به درد ریاست جمهوری نمی خوره نه تجربه داره نه برنامه
Canada
ناشناس
۱۹:۳۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
انقدر احمدی نزاد
به قانون احترام نگذاشته تا
شناسنامه اش را تعویض کند
یعنی بالای قانون است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فرق احمدی نژاد با روحانی اینه که زمان احمدی نژاد شبکه های اجتماعی نبود و دولت به راحتی گند کاری های مسئولین دولت و آقازاده هارو پنهان میکردند دولت احمدی نژاد دولت خوبی نبود طرح های خوبش هم بعضا مال انقلابی هایی بود که سریع کنار میگذاشتنشون و عزلشون میکرد. یادمه اونموقع دبیرستانی بودم معلممون میگفت فرزند وزیر کار احمدی نژاد شاگردم بود آقازاده ای بی ادب و پر رو .... خلاصه بگم دولت احمدی نژاد هم دولت بود فقط پنهان کاری زیادی داشت و امنیتی بود برای همین مردم خیلی چیزی نمیفهمیدن ازش اگر اونموقع شبکه های اجتماعی و تلفن های همراه هوشمند بود احتمالا احمدی نژاد و دولتش افراد منفوری بودند، توی دانشگاه ها فضای وحشت و امنتی حاکم کرد احمدی نژاد و افراد مخالفش رو سرکوب می کرد دیکتاتورانه تصمیم میگرفت و لجباز و دارای اخلاق های بد بود قهر میکرد و....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
روز انتخاب به دنیا نشان میدیم همه با احمدی نژاد هستیم
Canada
ناشناس
۱۹:۱۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
الان دوران احمدی نزادی ها بسر شده
یک رییس جمهور باید انتخاب کنیم که از روی معده حرف نزد و باعث دشمنی بیشتر برای وطن شود
مگر قطع رجال شده که قیافه های تکراری .حرفهای تکراری سر کار بیاید
یک جوان .قبافه تازه .با اخلاق .که دیندار هم هست .هر کس اخلاق دارد .دین هم دارد
باید انتخاب بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
روت نشد بگی سعید محمد خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
به قول مامان بزرگم پولشو یکی دیگه میگره حرصشو ما میخوریم(این قضیه در زمینه های مختلف از جمله فوتبال هم کاربرد داره)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
طرفداراش اومدن به اختیار خودشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
امید ما بعد خدا احمدی نژاده
نجات بخش مردم از این وضع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط احمدی نژاده که میتونه انتخاباتو پرشور کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
تا ۱۴۰۸ با دکتر احمدی نژاد ♥️
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
به خاطر چندین میلیون طرفدارش ثبت نام کرد. خدا پشت و پناهش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدی نژاد برنامشو هم با خودش برده بوده. دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدی نژاد همه ویژگیای یک رئیس جمهور رو دارن کسه دیگه ای در این شرایط نمی تونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
شماها هر چقدر می تونین بهش تهمت بزنین ما باز طرفدارشیم و بهش رای میدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
ایشالا که تایید بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
رئیسی برای قوه قضائیه بهتره. دکتر احمدی نژاد مناسب ریاست جمهوری هست چون برنامه داره و سابقه و تجربه. بهتر میدونه چی کار کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدی نژاد ماسکت کو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اقای رئیسی جان مادرت ثبت نام کن دیگه ما فقط رایمون اقای رئیسی عادل عالم بسیار مقتدر بسیار سرسخت بسیار عالی اقای رئیسی بیا واقعا تمام این ۸ سالی که همه چی به کام مردم زهر شده به دست شما درست میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
باز جماعت هیجان زده شدند....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود بر ریس جمهور مردمی پاکدست وساده زیست ویاور مردم دکتر محمود احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
ثبت احوال جواب بده شناسنامه بقیه چه فرقی داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
برای بیشترشون المثنی هس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنده خیلی تیزم و گیراییم بالاس اگر دقت کنین ادبیات و طرز سخن گفتن کسانی که هی کامنت میذارن میگن احمدی نژاد یکیه
تعداد افراد کمی از طرفداراش هی صدتا صدتا الکی کامنت میذارن تا جار و جنجال کنن و بزرگ جلوه بدن
مردم میفهمن بیدارن
همه با رییسی ان
زیاد زور نزنین

فقط رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما اگر تیزی و گیرا الان فیلسوف بودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اتفاقا فقط شمایی که مخالف احمدی نژاد هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
احسسسسسسسسسسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدی نژاد خداییش تو هشت سال خیلی به روستایی ها رسید من خودم در زمان احمدی خیلی پیشرفت کردم خونه درست کردم ماشین خریدم از نظر مایحتاج خونه وضعيتم خوب بود ولی روحانی که اومد همه چی برعکس شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای احمدی نژاد که اومد باید رای بدم .احمدی نژاد انسان مهربانی است . هیجان احمدی نژاد بسیار جذابه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
بعضی دوستان چون احمدی نژاد اومده شهرشون هی احمدی نژاد احمدی نژاد میکنند، درصورتی که از دوران دولت نهم و دهم، چیزی جز سدهای متعدد و مسکن مهر بی‌کیفیت و یارانه‌ی چندرغاز چیزی عاید ملت نشده؛ اونهایی که میگن یا احمدی نژاد یا رای نمیدیم، احمدی نژاد رو بت کردند و حتی از نظام و انقلاب و رهبری براشون اهمیت بیشتری پیدا کرده. اگر به رهبری اعتقاد دارید باید پای صندوق های رای بیاید خواه احمدی نژاد باشد خواه نباشد در غیر اینصورت شما انقلابی نیستید.
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۷:۵۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوست عزیز مسکن مهر طرح خوبی بود کیفیت داشتنو نداشتنش پای رییس جمهور نیس پای مسئول ناظر که یکیه مثه منو شما اون یارانه ام اون موقع خیلی بود چرا اینا زیادش نکردن مقصر یکی دیگه اس حالا سد سازی خوردیم به خشکسالی یکم فکر کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
روحانی خوب بود که قیمت مسکن اونقدر برد بالا مردم نمیتونن آلونک کرایه کنن، یه ذره بفهمید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوست عزیز مسکن مهر طرح خوبی بود اما دلیل اینکه کیفیت ساخت پایین بود دلیلش نحوه ارجاع کار به پیمانکاران بود که در این مورد باید بگم مقصر احمدی نژاد بود چون با زیر پا گذاشتن قوانین ساخت و ساز و نحوه ارجاع کار به پیمانکارانی که اصلا صلاحیت ساخت نداشتن و بعضا اصلا تحصیل کرده این رشته نبودن مشکلات فراوانی به وجود آورد که هنوز هم مشکلات پروژه ها تموم نشده و نمیشه برا پروژه پایان کار گرفت امیدوارم اونقدری در جریان باشید که اگه پروژه پایان کار نداشته باشه سند هم نمیشه گرفت.
ادمین لطفا منتشر کن
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۰۰:۲۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوست عزیز کسی نمیگه که اگه احمدی نژاد نیاد، تو انتخابات شرکت نمیکنیم. همون مسکن مهر بی کیفیت باعث شده صدها هزار نفر خانه دار بشن. تو این هشت سال روحانی تونست یک واحد بی کیفیت بسازه؟ یارانه رو مجلس تصویب کرده بود و رئیس جمهورهای قبلی باید انجام میدادن ولی ترسیدن. انجام دادنش شهامت میخواست. یارانه 45 تومنی زمان احمدی نژاد خیلی خوب بود. الان تورم بالاست و به چشم نمیاد و روحانی حتی جرات نکرد اضافه کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود بر دکتر احمدی نجاتتتت یاور مردم ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط احمدی نژاد یا رای نمیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
رای بدی ندی همه با رئیسی ان بیخود زور نزن
Sweden
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
نه به نظامی
نه به روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اشتباه +دادم فقط انقلابی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
خادم ملت فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۶:۳۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
میدونید چیه از تایید و عدم تاییدای شما زیر کامنتا میشه فهمید که اگه احمدی تاییدصلاحیت بشه هزار درصد رییس جمهوره چهل درصد که تایید کردن شصت درصدم مخالف باشن پخش میشه بین چند نامزد پس احمدی پیروزه انشالله که تایید صلاحیت بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
چی
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۷:۱۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
میگم اگه چهل درصد طرفدار احمدی باشن شصت درصد مخالف اون مخالفا طرفدار چند نفرن یعنی پخش میشن به چند نماینده پس قدرت این چهل درصد بیشتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
بالاخره پاک ترین مسئول در جمهوری اسلامی محمود احمدی نزاد اومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
ابراهیم رئیسی اگر می خواهد ثبت نام کند باید بعدازظهر ۲۳ اردیبهشت یا پیش ازظهر ۲۴ اردیبهشت ثبت نام نماید و پایداری به اصول رافدای سیاست نکند و ثبت نام خود رابه روز آخر که متعلق به افراد دودل و بی برنامه وتنبل وسیاست بازاست محول نکند
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۱۶:۱۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
امیدوارم کسی رئیس جمهور بشه که مدیریت سرش بشه مدیریت بلد باشه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط انسان خدا ترس محمود احمدی‌نژاد که در آمد کشور را خرج آبادانی و رفاه مردم می کرد کسی که توانست تمام اجناس ضروری خانه را که باید در دوران رفسنجانی و خاتمی برای تهیه یک یخچال ساده ده ماه حقوقتو پس انداز میکردی تا بتوانی بخری در عرض چهار سال کاری کرد که با یک ماه حقوق کارگری میتوانستی دو عدد یخچال بخری یخچال را مثال زدم تمام اجناس حتی خودرو مسکن وموتو سیکلت در زمان احمدی‌نژاد نسبت به در آمد قشر کارگر و کارمند بسیار ارزان شده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا بیشتر این ثبت نام کننده ها ماسک ندارن؟؟؟از الان معلوم چقدر میخوان قانون رو رعایت کنن
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۶:۰۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۱۵:۵۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط و فقط سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۵۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط رئیسی بقیه امتحان خودشون را دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
چقدر کامنت میاد برا احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
همش یه نفره هی کامنتش میذاره
همه با رئیسی ان
زمان ثابت خواهد کرد

ملت ۱بار اشتباه کردن بسشون شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
رای ما مستضعفین دکتر محمود احمدی نژاد است
Iran (Islamic Republic of)
محسن اصقری
۱۵:۳۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
باسلام چرا وقتی که یه ریس جمهور که میتواند مملکت را بچرخاند بهتربه فکر جامعه مردمانش باشد بفکر کشورش باشد چرا باید حرف رد صلاحیت زد مگر دوره احمدی نژاد مردم چطوری همه زندگی میکردن الان دارن چطوری بافقر بیکاری گرونی دارن زندگی میکنندکسی که دارین تشفیق میکنید بچه بیارید باکدوم پول کدوم کار بخدا خرج زندگیمانم موندیم چکار کنیم پول اجاره بدیم خرج بچه بدیم خرج خونه بدیم این بچه که میاریم تودنیا کلی گناهش گردنمانه چراکه بچه خرج میخواد زندگی میخواد خونه میخواد ماشین میخواد پس چه گناهی هست اینا رابیاریم تو جامعه عذاب بدیم چرا که کسی که بفکر ملت هست نباید بیایید چرا باید رد صلاحییت بشه مثلان احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
چه مقاومتی می کنید در برابر فهمیدن. زمان احمدی نژاد نفت مثل آب خوردن فروخته میشد، تحریم به شدت حالا نبود، کرونا نبود.....احمدی نژاد و دارو دسته اش گدازاده و دزد هستند و باید جوابگو باشند میلیاردها دلار درآمد نفتی رو چکار کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
بدرد ریاست جمهوری نمی خورد! باید ژن مثل شما خوب باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس ترین
۱۷:۱۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط احمدی نژاد.
دوست عزیزی که میگی این همه درآمد نفتی رو چکار کرده از خونه ت بیا بیرون تا ببینی، با این که هر ماه تقریبا آمار کارهایی رو که می‌کرده گزارش میداد باز اشخاصی امثال تو نمی‌بینند. هرچند که کارهاش نیاز به گزارش دادن هم نبود چون واقعا دیده میشد.
این مسکن مهری هم که فرصت نکرد تمامش کنه دولت بعدی هم که اومد ول کرد. انشاالله بیاد ناتمام ها رو هم تمام می‌کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
تنها کسی که می تواند واقعیات ها را برای مردم عنوان کند احمدی نژاد است که بیاید و دولت روحانی را حسابرسی کند . و یک گردگیری حسابی انجام دهد . حالا نوبت تسویه حساب احمدی نژاد است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اصلا اینطور نیست چرا بهانه میدید برای رد صلاحیت
Iran (Islamic Republic of)
ادنی
۱۵:۱۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
رستم: این کجا و آن کجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدی نژاد میتونه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۱۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فروش نفت نداریم تحریم هم هستیم کوتاه هم که نمیخواهیم بیاییم به تمام کشورهای جنگزده هم که باید کمک کنیمدزد هم که زیاد داریم. پس اینا که اینقدر قول میدن پول از کجا میخوان بیارن که تمام مشکلات کشور را حل بکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
ای من فقط ب یک مرده اونم احمدی نژاد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام
این به چه معنی است که هرکسی که گذرش به خیابان می افتد، بی هدف میاد ثبت نام کنه، حقیقتٱ این کار ها در هیچ کشوری انجام نمی دهند، اینها انتخابات در ایران را بی اهمیت نشان می دهند، آخه، عروس وداماد، زن موتور سوار، و.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
نظراتو منتشر کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
مگه کرونا نیست چقدر شلوغه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
از ۸ نفری که عکسشون منتشر شده فقط ۲ نفر ماسک دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
رای من فقط احمدی نژاده نیاد من اصن رای نمیدم و تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط وفقط احمدی نژاد ولا غیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدی نژاد امتحانش رو پس داده.
فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
یه سوال
برا چی از الان مردم تصمیم گرفتن به کی میخوان رای بدن؟؟؟
هنوز هیچ کدوم از نامزدا برنامشو کامل نگفته که تصمیم گرفتین به کی میخواین رای بدین.
به روحانی هم همیجوری رای دادیم ، ولی گویا هنوز درس عبرت نشده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
وقتی هنوز هیچ کدوم از نامزدا برنامشو نگفته برا چی از الان تصمیم گرفتین به کی رای بدین؟؟؟
به روحانی هم هینطوری رای دادین ، نتیجشم وضع موجوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
تا حالا که رئیسی انتخاب منه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
همشونو بزارید رو هم به یک سوم احمدی نژاد هم رأی نمیارن حتی با ریسی.مردم فقط احمدی نژاد رو میخوان. حالا یه عده شب پیش خانماشون یه شام میخورن فرداش میان ثبت نام می‌کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
# جهانگیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
ماجرای بنزین 20هزاری چیست
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۲۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
بی احمدی هیچ احدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اشتباهی مثبت دادم
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۶:۳۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اشتباه خوبی داشتی این همه تو زندگی اشتباه داشتیم اگر و تنها اگر تایید شد بیا و به احمدی رای بده مطولن باش اگه تایید بشه رای میاره لج بازی نکنین بذارین با رای بالا بره
یا احمدی تایید میشه یا رای نمیدیم
Iran (Islamic Republic of)
تارا
۱۷:۲۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
من هم اشتباهی منفی دادم. حساب بی حساب
Iran (Islamic Republic of)
حیدر
۱۴:۱۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
#جلیلی_بیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
این احمدی نژاد خودشو مسخره کرده هر 4 سال میاد ثبت نام میکنه میدونه رد صلاحیت میشه باز میاد !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
به احترام مردم اومده بفهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
من نمیدونم این احمدی نژاد خودشو مسخره کرده یا مردمو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
دردسری شده برای آقازاده ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
طبق نظر سنجیها ۷۰درصد مردم خواهان حضور دکتر احمدی نژاد آمد.
مردم رو مسخره نکرده به خاطر مردم اومده.
یکم درک کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدی نژاد بی اخلاق و لجباز خودشو مسخره کرده قطعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدی نژاد خودشم میدونه که تایید صلاحیت نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
این سه تا کامنت پشت سر هم مال خودته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدی نژاد خودشم میدونه که رد صلاحیت میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدی نژاد تایید صلاحیت نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
احمدی نژاد رد صلاحیت میشه
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۷:۲۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
۸سال از احمدی‌نژاد تحقیق کردم رای بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام
تا الان احمدی نژاد و محمد و دیگران که کم و بیش شخصیت های معروفی هستند آمدند. و مطمئن هستم که حجت‌الاسلام والمسلمین آقای رئیسی هم میاد.
اگر حجت‌الاسلام والمسلمین آقای رئیسی بیاد بیشتر اصول گرایان و انقلابی ها به نفع آقای رئیسی میرن کنار تا آقای رئیسی با رأی حد اکثری رئیس‌جمهور شوند.

بعد لطفا اون افرادی که از هر کسی چه می خواد رئیسی باشه یا احمدی نژاد باشه طرفداری می کنند لطفا اول خوب در مورد آن فرد تحقیق کنند و بعد فردی رو انتخاب بکنن.
ما الان در شرایط بد اقتصادی هستیم لطفا با انتخاب غلط و نسنجیده ازین بدترش نکنید.
خداحافظ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط احمدی نژاد
کلا باحاله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
میزان حال افراد هست. به حال فعلی افراد بیشتر توجه کنید.جو زده نشوید.کسب که هنوز هیچی نشده جلوی قانون اساسی ایستاده، کجا به درد ملت میخوره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
برای گرم کردن تنور انتخابات احمدی نژاد قطعا تائید میشه وگرنه مشارکت خیلی پایین خواهد بود.
بعد از احمدی نژاد آدم خاصی وجود نداره که مطرح باشه همون چهره های تکراری هستن که هر دفعه میان خودشون ضایع میشن.
احمدی نژاد همین الان راحت 25 میلیون رای رو داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگر احمدی نژاد نیاید ، ما هم نمی آییم .
شوخی بردار نیست .
اگر شورای نگهبان شخصیتی مثل جهانگیری و روحانی را تایید صلاحیت نمی کرد ، وضع مردم به فلاکت نمی رسید .
زمان احمدی نژاد خیلی راحت بودیم و اذیت نشدیم .
Iran (Islamic Republic of)
سلطان
۱۴:۰۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
شعار هر چی مرد
احمدی برمیگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
من نمیدونم چیه که یه عده ای تا اسم احمدی نژاد بیاد میگن تاییدنمیشه .دوحالت داره یا تریبون شورای نگهبان هستند یا با شورای نگهبان رابطه دارند ملت نمیدونن . بابا چیکار دارید حالا شما صبر کنید . سخنگو شورای نگهبان که گفت من هنوز نمیدونم . به قول احمدی نژادد چه خبرتونه چه خبرتونه
Iran (Islamic Republic of)
hf,
۱۴:۵۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
شورای نگهبان دلیل عدم تایید احمدی نژاد رو بیان کن بذار مردم هم مطلع بشن میخوام بدونم برای کشورم کدوم شما هم سم هستید تو تاریخ ثبت بشه خائن ملت کیه ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
تنها کسی که می تواند واقعیات ها را برای مردم عنوان کند احمدی نژاد است که بیاید و دولت روحانی را حسابرسی کند . و یک گردگیری حسابی انجام دهد . حالا نوبت تسویه حساب احمدی نژاد است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
هرچی تا موتور رنگ داشتن اومدن ثبت نام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگه احمدی نژاد رد صلاحیت بشه بر هر ایرانی حرام است رای بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
من موندم کی میخواد به احمدی نژاد رای بده؟
خیلی عجیبه واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
مردم رای میدن شما هم از خودت نظر نده الکی ؟؟؟؟؟ ولی آقای کدخدایی باید دلیل رد صلاحیت احمدی نژاد رو بگه( البته اگر احمدی نژاد راضی بود ) چون مردم دوستش دارند و خدایی خیلی برای مردم کار کرده خدماتش شبانه روزی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
از کی تا حالا مرجع تقلید شدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس ترین
۱۷:۳۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
۷۰درصد طبق نظرسنجی به احمدی نژاد رای می‌دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینایی که موقع ثبت نام همسراشون رو با خودشون میارن و کنارشون نشوندن منظورشون چیه؟میخوان بگن ما زن داریم یا ما مرد خانواده ایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
میخوان بگن ما زن ذلیلیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
نمایش خوبیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
میخواد بگه به خونوادم پست های حساس را میدم بعدها اعتراض نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
باا احمدی نژاد ریس جمهور مخلص ومردمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
ما قبول نداریم yjc طرفدار احمدی نجاته محض همی پیامای مربوط به رئیسی رو نمیذاره زیاد
ما متوجهیم

اکثر مردم رییسی مخان
مطمنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
درست صحبت کن ریسی یعنی چه؟ بگو آقای ریسی. ضمنا ایشون گفتن جام خوبه وگل گفتن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
کسانی که درحال تخریب دکتر محمود احمدی نزاد کاندیدای انقلابی ولایتمدار ساده زیست و مردمی هستند مهره روباه پیر استعمار استثمار انگلستان و اسراییل هستند .
Iran (Islamic Republic of)
محرم زلفی اقدم
۱۳:۲۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
محمود دلار رو 900 تحویل گرفت 3800 تحویل داد اونم زمانی که نفت بشکه ای 150 دلار هم می رفت و تحریم نفتی هم نداشتیم
حسن جون هم هنوز دنبال کلیده داره جیب بایدن رو میگرده
مردم هم درگیر قمار ایرانخودرو و سایپا و بورس هستن و یه عده هم مثل من فقط دنبال این هستن که از گرسنگی نمیرن
تفکر تفکر تفکر
yjc لطفا
۱۲۳
آخرین اخبار