ثبت نام در شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر آغاز شده است و مدیران واحد‌های تعاونی تا ۱۸ خرداد فرصت دارند اطلاعات واحد خود را برای شرکت در جشنواره تکمیل کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر، با هدف ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و آشنایی با نقش و جایگاه کسب و کار‌های تعاونی در توسعه اجتماعی و اقتصادی ایران اسلامی و معرفی شرکت‌های تعاونی پیشتاز، پیشگام و موفق، برگزار می‌شود.

مصدق کشاورزی، از مدیران تعاونی‌های فعال دعوت کرد برای حضور در فرایند‌های گام به گام شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر، اطلاعات تعاونی تحت مدیریت خود را در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور به نشانی https://taavoni.mcls.gov.ir بهنگام سازند.

او ادامه داد: بارگذاری مدارک و مستندات مرتبط با مجامع عمومی، اطلاعات اعضای تعاونی، اطلاعات شاغلان در تعاونی، صورت‌های مالی و گزارش‌های حسابرسی تعاونی از سال ۹۶ تا ۹۹ و به روز آوری اطلاعات اعضای هیات مدیره و بازرسان تعاونی از اهمیت ویژه‌ای در انتخاب شرکت تعاونی به عنوان تعاونی برتر برخوردار است.


بیشتر بخوانید


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر افزود: مهلت بهنگام سازی اطلاعات در این سامانه از ۱۸ اردیبهشت تا ۱۸ خرداد است و این مهلت تمدید نمی‌شود.

کشاورزی تاکید کرد: تعاونی‌هایی که برای بهنگام سازی اطلاعات در موعد مقرر اقدام کنند و واجد شرایط لازم برای شرکت در جشنواره باشند از ۱۹ خرداد تا ۱۹ تیر از امکان تکمیل پرسشنامه اختصاصی شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر و بارگذاری مدارک و مستندات لازم در سامانه جامع برخوردار می‌شوند.

 مراسم تجلیل از تعاونی‌های برتر استانی و معرفی تعاونی‌های برتر ملی در هفته تعاون (۱۳ تا ۲۰ شهریور) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.