گروه جهادی خوزستان طی سال‌های اخیر با هدف کاهش سطح آسیب‌های اجتماعی ناشی از مشکلات اقتصادی اقدام به شناسایی نقاط محروم کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فواد خداکرمی رئیس شورای هماهنگی حراست‌های صنعت آب و برق خوزستان گفت: گروه جهادی حراست‌های صنعت آب و برق استان طی سال‌های اخیر با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از مشکلات اقتصادی اقدام به شناسایی مناطق محروم و آسیب پذیر و دستان نیازمندان با بسته‌های معیشتی پر شد.

او افزود: همزمان با شیوع کرونا، تاثیر‌های اقتصادی آن بر معیشت خانواده‌های محروم بیش از هر زمانی دیگر نمایان شد و بر این اساس گروه‌های جهادی این شورا طی عملیات‌های متعدد در ماه‌های اخیر، امدادرسانی به مناطق محروم را از برنامه‌های عملیاتی خود قرار داد.

خداکرمی بیان داشت: شناسایی مناطق محروم، بررسی چالش‌ها و مشکلات آنان و ارائه راهکار‌های کاربردی و عملیاتی کردن طرح‌ها از رویکرد‌های این شورا است و تلاش می‌کنیم این روند را توسعه دهیم.

رئیس شورای هماهنگی حراست‌های صنعت آب و برق خوزستان  تصریح کرد: تامین بسته‌های مواد غذایی، تعمیر وسایل الکترونیکی و آبرسانی، سرویس دستگاه‌های سرمایشی و گرمایشی، ضدعفونی معابر و منازل و ارائه خدمات پزشکی از دیگر اقدامات این گروه جهادی طی ماه‌های اخیر به ویژه در شهرهای محروم باوی، باغملک و اندیکا بوده است.

او در ادامه این عملیات‌ها و به مناسبت ماه مبارک رمضان و حلول عید سعید فطر گفت: با همکاری مجموعه حراست‌های نیروگاه رامین، سازمان آب و برق، آبفا خوزستان، طرح نیروگاه شهدای ویس و حوزه بسیج شهید صالحی نژاد باوی ضمن ارائه خدمات پزشکی و ضدعفونی منازل، اقدام به تامین بسته‌های مواد غذایی و توزیع میان مردم محروم مناطقی از باوی از جمله کوی گلستان شیبان، خیط الرواس، شهرک طالقانی و زرگان ابوفاضل نمودیم.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.