رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: فعالیت‌های علمی استادان و جلسات هم فکری و هم اندیشی دانشگاهیان نباید تعطیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات جلسه هم اندیشی مسئولان آموزش عالی و جمعی از اساتید دانشگاه‌های کشور اظهار کرد: با توجه به اینکه ویروس کرونا شرایط خاصی را برای دنیا و همچنین کشور ما ایجاد کرده و آینده این شرایط هم قابل پیش بینی نیست، فعالیت‌های علمی استادان و جلسات هم فکری و هم اندیشی دانشگاهیان نباید تعطیل شود بلکه باید رونق بیشتری یابد؛ ما باید با مدیریت شرایط از فرصت‌های خوبی که در این جلسات و نشست‌های هم‌اندیشی وجود دارد، استفاده کنیم.

او با اشاره به حضور مسئولان آموزش عالی کشور و همچنین اساتید در این جلسه افزود: این جلسه برای شنیدن نقطه نظرات اساتید، فرصت ارزشمندی است؛ امیدواریم مجموعه مسئولان کشور از دستاورد‌ها، نکات و اندیشه‌های ارزشمند اساتید همیشه بهره‌مند باشند. مقام معظم رهبری نیز همواره به بهره مندی از نخبگان و دانشگاهیان نگاه ویژه‌ای داشتند؛ امیدوارم این نشست هم منجر به نتایج مثبتی شود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در بخش دیگری از سخنانش و بعد از شنیدن سخنان مسئولان آموزش عالی و اساتید دانشگاه تاکید کرد: مطالب و محتوا‌هایی که عزیزان در این جلسه اشاره کردند محتوای دقیق، راهگشا و ارزشمندی بود که باید پیگیری شود؛ این جلسه نمادی است از اینکه که در موضوعات مختلف باید آماده پذیرش دیدگاه‌ها و مطالب دانشمندان کشور باشیم.

حجت الاسلام رستمی گفت: موفقیت‌های امروز کشور در حل مسائل مختلف و جایگاه قدرتمند این کشور، محصول اعتماد به نفس و نشاط روز افزونی است که در جریان علمی کشور به وجود آمده و این جریان باید پر توان ادامه پیدا کند.

او در پایان با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات موثر دانشگاهیان در بحث مقابله با کرونا، از تلاش‌های فراوان مسئولان، اساتید، دانشجویان و مجموعه دانشگاهیان دانشگاه‌ها و مراکز علمی در کنترل این بیماری تجلیل کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار