قهرمان سابق جودو درباره شرایط این روز‌های جودو بعد از تعلیق دوباره، توضیحاتی را بیان کرد.

علی معلومات، قهرمان سابق جودو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حکم تعلیق ۴ ساله فدراسیون  جودوی ایران توسط فدراسیون جهانی بیان کرد:  واقعا این تعلیق ناجوانمردانه بود و حالا هم شاهد تعلیق ۴ ساله فدراسیون جودو هستیم که  شوک بزرگی به واسطه آن به جامعه جودو وارد شد. خانواده جودو با اعزام به مسابقات آسیایی جان تازه و انگیزه بالایی گرفته بود که با این رأی متاسفانه باز هم جا خورد و البته جای تاسف دارد.

او درباره سطح انگیزه جودوکاران حرفه‌ای بعد از این تعلیق، عنوان کرد: واقعا تاثیر خیلی بدی روی ورزشکاران با انگیزه می گذارد. به خصوص این که به غیر از جوانان، نوجوانان و ورزشکاران، کادر فنی تیم‌ها هم وارد شوک بزرگی شده اند.

معلومات درباره اعزام بازیکنان جوان به مسابقات آسیایی قرقیزستان اظهار کرد: با توجه به زمان کمی که تا مسابقات بود، چاره‌ای جز اعزام جوانان نداشتیم، اما فدراسیون می‌توانست از ورزشکاران با تجربه و آماده تری هم کنار جوانان استفاده کند  که نتیجه بهتری کسب شود.

قهرمان سابق جودو درباره برون رفت از تعلیق جودو بیان کرد:  این تصمیمی است که باید مسئولان رده بالای کشور بگیرند و درباره این شرایط چاره اندیشی کنند. واقعا باید فکری به حال ورزش جودو کنند؛ چون امکان دارد این تعلیق ادامه دار شده و گریبان‌گیر رشته‌های دیگر هم بشود. ان شاءالله که زودتر این مشکل رفع شود وجوانان ما با خیال آسوده به ورزش ادامه بدهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۰:۵۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
کارشناسی دو پهلو آینده نگر خوبیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
میگم اینها با این اظهار نظرات بدیع و پیشرفته ، چشم نخورند؟
آخرین اخبار