پیشنهادات رنگارنگ تیم‌های اروپایی به سردار ایرانی/ آزمون به رم می‌پیوندد؟

مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت روسیه با پیشنهادات بسیار خوبی از تیم‌های مطرح اروپایی رو به رو شده است.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار آزمون، آقای گل این فصل لیگ فوتبال روسیه و مهاجم ایرانی تیم زنیت، احتمالا کفش طلایی امسال را به نام خود ثبت می‌کند.

سایت اسپورت باکس روسیه مدعی شده است که باشگاه‌های مطرح اروپایی مانند آتالانتا، بورسیا دورتموند و سویا خواهان جذب او هستند و مدیر برنامه‌های مختلف، هر کدام رقم‌های جدیدی را به آزمون پیشنهاد می‌دهند که او را اغوا کنند. آزمون فصل گذشته هم با برخی از این پیشنهادات جذاب مواجه شده بود که ترجیح داد در زنیت بماند. او  تا سال ۲۰۲۲ با زنیت قرارداد دارد، اما شخصا از پیشرفت در سایر تیم‌ها هم خوشحال خواهد شد.

اخیرا صحبت از انتقال آزمون به  رم در مطبوعات ایتالیایی مطرح شده است. طبق شایعات، ژوزه مورینیو، سرمربی جدید رمی‌ها علاقه‌مند به خرید مهاجم ایرانی است. در تابستان، باشگاه پایتخت نشین قطعاً باید خط حمله را به روز کند. رم با ادین ژکوی ۳۵ ساله،  پدروی ۳۳ ساله و هنریخ مخیتاریان ۳۲ ساله خط حمله خود را تا به این جا سامان داده است. هدف اصلی نقل و انتقالات رمی‌ها برای این تابستان آرکادیوش میلیک است که تابستان گذشته این باشگاه تلاش کرد او را از ناپولی جذب کند. این بار نیز معامله شکست بخورد، رم باید به گزینه آزمون بازگردد.

علی رغم وجود نام‌های پر سر و صدا در خط حمله رم، برای آزمون حضور در رم از آتالانتا آسان‌تر خواهد بود. رمی‌ها اکنون هیچ گلزن مهمی ندارند. مخیتاریان کهنه کار، وراتا و مایورال که از رئال مادرید قرض گرفته شده و همه این افراد روی هم رفته تنها  این فصل ۱۰ گل به ثمر رسانده اند. حتی در زمان مورینیو  بعید است که رم بتواند  برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا رقابت کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
همش دروغه توهمون زنیت میمونه
آخرین اخبار