رئیس پلیس راه سبزوار گفت: با ارشاد و راهنمایی ماموران پلیس، رانندگان و سرنشینان ۵۸۵ دستگاه خودرو با پلاک غیربومی از ۲۰ فروردین امسال تاکنون از مسیر سبزوار در ورودی غربی خراسان رضوی به مبدا حرکتشان بازگردانده شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اسلامی تبار رئیس پلیس راه سبزوار با اشاره به بازگرداندن ۵۸۵ خودرو از ورودی غربی خراسان رضوی گفت: همچنین بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت تردد در تعطیلات عید فطر، اجرای طرح منع رفت و آمد خودرویی از روز گذشته آغاز شده است.

او افزود: بر این اساس، تردد خودرویی به شهر‌های درگیر با وضعیت‌های قرمز، نارنجی و زرد از ساعت ۱۴ روز گذشته آغاز و تا ساعت ۱۲ روز شنبه بیست و پنجم ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه سبزوار ادامه داد: نقض ورود و خروج خودرو از شهر‌های با وضعیت قرمز در چارچوب اجرای طرح منع رفت و آمد خودرویی با صدور برگه جریمه ۱۰ میلیون ریالی اعمال قانون می‌شود.

اسلامی تبار بیان کرد: در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی جاده‌های شهرستان سبزوار مجهز به تجهیزات الکترونیکی و سامانه پایش تصویری شده است و خودرو‌های غیربومی در صورت تردد به شهرستان جریمه می‌شوند.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.