به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، هادی هادی نسب با تأکید بر ضرورت توجه به نقش حیاتی و جایگاه حوزه روابط عمومی در ادارات، گفت: در برخی ادارات نقش راهبردی روابط عمومی به عنوان مسئولیت دست چندم به افراد واگذار شده که این نبود توجه به رسالت و جایگاه روابط عمومی، تحقق جامع و کامل رسالت سازمانها را نیز دچار اختلال میکند.
هادینسب با تشریح برخی از وظایف مسئولان روابط عمومی، تعامل و ارتباط مؤثر با محیط درون و برون سازمانی را مهم قلمداد کرد و افزود: هرچه این فضای تعامل و همکاری بیشتر و گسترهتر باشد، زمینه رشد و شکوفایی بیشتر ادارات و بدنبال آن پیشرفت بیش از پیش شهرستان فراهم خواهد شد.
او افزود: در بحث اطلاعرسانی دستگاههای اجرایی، باید عملکرد دستگاهها به سمع و نظر مردم برسد و خدمات قابل ارائه ادارات، دستورالعملها و موارد قانونی نیز باید اطلاعرسانی شود تا مردم با آگاهی کامل و رضایت حداکثری به انجام امور مربوطه بپردازند.
هادی نسب در ادامه با بیان اینکه روابط عمومیها اصلیترین حلقه ارتباطی بین مدیران و کارکنان هستند و میتوانند نقش مهمی در ایجاد فضای همدلی و مدیریت میان افکار جمعی مدیران و کارکنان داشته باشند، تصریح کرد: روابط عمومیها به عنوان یکی از ارکان اصلی ادارات باید تلاش کنند با کمک همدیگر فضای مناسب برای ارائه خدمات بهتر مدیران را فراهم نمایند.
هادینسب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت توجه به آذینبندی و فضاسازی بصری داخلی و بیرونی ادارات شهرستان و رفت و آمد و تعامل بیشتر میان مدیران دستگاهها در مناسبتهای مختلف، خاطرنشان کرد: از ظرفیت فهرست سالانه مناسبتهای ملی و مذهبی میتوان برای ایجاد حس مودت و همکاری، انتقال اطلاعات، افکارسنجی و تعامل با درون و برون سازمانها و ادارات استفاده نمود.
وی در ادامه گفت: نقش روابط عمومی ادارات درخصوص مشارکت و حضور مردم در انتخابات، تحقق مشارکت پرشور مردم در حماسه سیاسی انتخابات پیشرو، نیازمند استفاده از تمام ظرفیتهای موجود بویژه تبیین اهمیت حضور مردم از سوی ادارات و رسانهها خواهد بود.
وی افزود: در این میان نقش روابط عمومی ادرات در برای فضاسازی انتخاباتی در سطح شهرستان از اهمیت ویژهای برخوردار است.
انتهای پیام/ی