مدیر شبکه الجزیره در ایران در توئیتی به تغییر معادلات منطقه بعد از ایستادگی مقاومت اسلامی فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی اشاره کرد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «عبدالقادر فایز»، مدیر و خبرنگار شبکه الجزیره در ایران بعد از شلیک موشک‌های حماس به اراضی اشغالی در توئیتی نوشت: این حادثه از جنبه‌های مختلف بسیار مهم است چرا که با این اتفاق «معامله قرن» به زباله‌دان تاریخ رفت. عرب‌هایی که روابطشان را با رژیم صهیونیستی عادی کردند نیز به زباله‌دان تاریخ رفتند؛ مشخص شد مقاومت اسلامی نه تنها در قدس، غزه، کرانه باختری، حیفا، یافا، اللد بلکه در تمامی فلسطین وجود دارد، رژیم صهیونیستی ابتکار عمل را از دست داده، آینده سیاسی «نتانیاهو» نابود شده و روحی تازه به کالبد ملت عرب و اسلام دمیده شده است.»

در تازه‌ترین تحولات فلسطین، رژیم صهیونیستی مجددا شمال نوار «غزه» را هدف حمله قرار داده است. اداره بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی در این منطقه به ۴۸ تن از جمله ۱۴ کودک و سه زن رسید. شمار زخمی‌ها هم به ۳۰۴ تن رسیده است.

گردان‌های شهید «عزالدین قسام» در بیانیه‌ای اعلام کردند که در پاسخ به ادامه جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین، یک جیپ نظامی اشغالگر را در نزدیکی شهرک «نتیو هعسراه» در شمال نوار غزه با موشک هدایت شونده «کورنت» هدف قرار دادند که به کلی منهدم شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار