دتیان، پهن ترین آبشار آسیا + فیلم

دتیان، پهن‌ترین آبشار آسیا و دومین آبشار پهن در دنیا است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، آبشار دتیان، پهن‌ترین ابشار آسیا و دومین آبشار پهن در دنیاست و در مرز چین و ویتنام قرار دارد.

آب‌های آبشار دتیان از روی صخره‌هایی با ارتفاع زیاد به پایین سرازیر می‌شود و هنگامی که هوا بارانی می‌شود آب‌های ابشار بهم متصل می‌شوند.

بهترین زمان برای بازدید از این آبشار در فصل بهار و تابستان و بین ماه‌های نوامبر تا آوریل است.

 

 


بیشتر بخوانید


 

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۳۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فوق العاده و بسیار جذاب و دیدنی و با نشاط و انرژی بخش و آرامش بخش بود فقط باید سجد کرد و گفت فتبارک الله احسن الخالقین از این همه آفرینشهای گوناگون و محشرت که چه کردیه ایی یا رب که از وصف کردنش عاجزند همه ایبان و فرهیختگان و خردمندان و عارفان و شاعران و عالمان فیلسوفان دانشمندان پژوهشگران و غیره .... . الله اکبر کبیرا کبیرا جل جلاله . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۳۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فوق العاده و بسیار جذاب و دیدنی و با نشاط و انرژی بخش و آرامش بخش بود فقط باید سجد کرد و گفت فتبارک الله احسن الخالقین از این همه آفرینشهای گوناگون و محشرت که چه کردیه ایی یا رب که از وصف کردنش عاجزند همه ادیبان و فرهیختگان و خردمندان و عارفان و شاعران و عالمان فیلسوفان دانشمندان پژوهشگران و غیره .... . الله اکبر کبیرا کبیرا جل جلاله . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
این که ویدئو نیست. عکس درحال زوم شدنه