سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت : بدهی تسهیلات قبل از ۲۱ آبان ماه ۹۶ مناطق زلزله زده استان که قبلا مشمول امهال ۲ ساله شده بود از تاریخ ۲۱ آبان ۹۸ برای سال سوم، یکسال دیگر هم امهال شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلیل بالایی سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به تصمیم هیات وزیران در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ گفت : این تصویب نامه توسط معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد تا ۲ هزار و ۴۴۱ میلیارد تومان تسهیلات با بار مالی ۴۸۴ میلیارد تومان را مشمول امهال یکساله کند.

او ضمن تاکید به نیاز نبودن مراجعه حضوری به استانداری و فرمانداری‌ها گفت : مشمولین هیچ نیازی به مکاتبه جدید توسط استانداری و یا فرمانداری‌ها نداشته و مراتب برای اجرا به تمام بانک‌های عامل ابلاغ شده است.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه افزود: تمام بدهکاران بانکی مناطق زلزله زده که مشمول امهال سه ساله شده اند از تاریخ ۲۱ آبان ۹۹ می‌بایست نسبت به پرداخت اقساط سررسید شده خود اقدام کنند.

بالایی ادامه داد: این اقدام دولت که بار مالی معادل ۴۸۴ میلیارد تومان دارد از محل منابع بند م ماده ۲۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت تامین و به بانک‌ها پرداخت می‌شود، در شرایط فعلی هدیه‌ای ارزشمند و باعث افزایش تاب آوری در پرداخت اقساط و زمینه ساز بازتوانی اقتصادی و معیشتی مردم خواهد شد.

او طی اعلام کتبی به بانک‌های عامل و موسسات اعتباری از آن‌ها خواست برنامه ریزی لازم را برای اجرای دقیق مصوبه بعمل آورند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.