در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تقویت انبارهای هلال احمر برای مواقع بحرانی/ ۴ بالگرد امدادی اورهال شدند

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در حال حاضر وضعیت انبار‌های امدادی هلال احمر خوب است.

کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت انبار‌های امدادی جمعیت هلال احمر اظهار کرد: بیش از ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار برای شارژ انبار‌های امدادی تخصیص داده شد و هم اکنون خوشبختانه تمامی انبار‌های امدادی کشور تقویت شده اند.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر در سال گذشته شارژ انبار‌ها را در اولویت برنامه‌های خود قرار داد و اتفاقات و حمایت‌های خوبی از سوی دولت در این زمینه صورت گرفت.

او با اشاره به بارش‌های پیش رو و احتمال وقوع سیل افزود: در حال حاضر وضعیت انبار‌های امدادی هلال احمر خوب است و آمادگی مقابله با بحران‌های طبیعی را خواهیم داشت.

همتی با اشاره به تقویت امداد هوایی گفت: به تازگی بالگرد جدیدی برای امدادرسانی هوایی خریداری شده است و همین طور ۴ بالگرد اورهال شدند و آماده امدادرسانی در صورت بروز حادثه هستند.

او با اشاره به اینکه ۹ میلیون دوز واکسن کرونا با همکاری وزارت بهداشت قرار است در روز‌های آینده وارد کشور شود، گفت: قیمت این واکسن مورد تایید وزارت بهداشت است و به طور رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار