نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار در پیامی مشترک، عید سعید فطر را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و علی زینی وند استاندار کرمان به مناسبت عید سعید فطر، پیام تبریک مشترکی صادر کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ خَیْرَ مَا سَأَلَکَ بِهِ عِبَادُکَ الصَّالِحُونَ وَ أَعُوذُ بِکَ مِمَّا اسْتَعَاذَ مِنْهُ عِبَادُکَ الْمُخْلِصُونَ‌

عید سعید فطر، عید رحمت و مغفرت، عید شکر گذاری به پاس توفیق گذراندن یک ماه ضیافت الهی و روزه داری، عید توفیق بر طاعت و اطاعت و بندگی، عید خضوع و خشوع و توسل و دعا درماه پر برکت رمضان است.

حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر پاداش یک ماه مجاهدت‌های عارفانه، اخلاص، نیایش و عبادت، خویشتنداری، خدمت رسانی و کمک‌های مومنانه است که همه نیازمند تداوم آن‌ها هستیم.

عید فطر عید رویش و شکفتن جوانه امید و عید بشارت‌های الهی و روز گشودن ابواب رحمت الهی است.

اینجانبان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان به ویژه مردم شریف استان کرمان تبریک عرض می‌کنیم، از درگاه خداوند متعال عزت و سربلندی ایران اسلامی را با حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا و اتحاد ملت‌های مسلمان خواستاریم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.