هفته سی و ششم رقابت‌های فوتبال سری آ ایتالیا امشب با برگزاری ۷ دیدار همزمان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سی و ششم رقابت‌های فوتبال سری آ ایتالیا از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه امشب با برگزاری ۷ دیدار همزمان پیگیری شد.

تیم فوتبال یوونتوس در خانه ساسولو با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید. ربیوت در دقیقه ۲۸، رونالدو در دقیقه ۴۵ و دیبالا در دقیقه ۶۶ گل‌های بیانکونری را در این مسابقه به ثمر رساندند. راسپادوری در دقیقه ۵۹ نیز تک گل میزبان را به ثمر رساند. ضمن آن که بوفون در دقیقه ۱۶ یک پنالتی از دومنیکو براردی مهاجم ساسولو گرفت.

رونالدو و دیبالا هر ۲ با گلزنی در این مسابقه به رکورد ۱۰۰ گل با پیراهن یوونتوس دست یافتند.

در دیگر دیدار مهم امشب تیم اینتر که از چند هفته قبل قهرمانی‌اش را مسجل کرده بود با نتیجه ۳ بر یک از سد مهمانش رم عبور کرد.

بروزوویچ، وسینو و لوکاکو گلزنان نراتزوری بودند و مخیتاریان تک گل گرگ‌ها را زد.

تیم میلان که هفته گذشته با سه گل یوونتوس را شکست داده بود امشب نیز با ۷ گل دیگر تیم تورینی یعنی تورینو را در هم کوبید تا طی ۲ هفته ۱۰ گل به ۲ تیم‌های شهر تورین زده باشد.

در سایر مسابقات آتالانتا دیگر تیم مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با ۲ گل مهمانش بنونتو را مغلوب کرد، لاتزیو یک بر صفر پارما را شکست داد، مصاف تیم‌های سمپدوریا و اسپتزیا با نتیجه مساوی ۲ - ۲ به پایان رسید و بلونیا با ۲ گل مغلوب مهمانش جنوا شد.

در جدول سری آ در فاصله ۲ هفته مانده تا پایان رقابت‌ها، اینتر با ۸۸ امتیاز صدرنشین است، آتالانتا، میلان و ناپولی به ترتیب با ۷۵، ۷۵ و ۷۳ امتیاز در رتبه‌های بعدی جای دارند و تا به اینجا سهمیه لیگ قهرمانان را در اختیار دارند و یوونتوس با ۷۲ امتیاز در رتبه پنجم قرار دارد و منتظر لغزش یکی از سه تیم بالا سرش در ۲ بازی باقی مانده برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار