امام جمعه کوهبنان:

رئیس جمهور منتخب باید مدیری جهادی و مرد میدان عمل باشد

حجت الاسلام جعفری گفت: با توجه به سخنان رهبر کسی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم که با ایمان، دارای مدیریت جهادی،مرد میدان عمل و غیره باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام مرتضی جعفری، امام جمعه کوهبنان در جمع نمازگزاران عید فطر در کوهبنان  که با حضور جمعی از مسئولان و مردم ولایت مدار کوهبنان در امام زاده سلیمان شاه (ع) و در جوار قبور مطهر و منور شهیدان ۸ سال دفاع مقدس در فضای باز برگزار شد، ضمن تبریک عید سعید فطر گفت: اطاعت از ولایت و رهبری، پرهیز از گناه، شکر نعمت‌هایی که خدا به ما ارزانی کرده و تقوای الهی از نشانه‌های انسان‌های صالح است. 

او افزود: ویروس کرونا به فرهنگ، اقتصاد و اصول اجتماعی ما ضربه زد؛ ولی برای عبور از این برهه هم باید شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کرد  و هم باید صبور بود که صبر و شکیبایی از نشانه‌های انسان متقی است.

حجت الاسلام جعفری خطاب به نمازگزاران عید فطر کوهبنان  بیان داشت: سعی کنیم به عباداتی که در  ماه رمضان عادت کردیم، ادامه دهیم؛ چون با روزه و خودسازی، اراده انسان قوی می‌شود.

او ادامه داد: تلاش کنیم نسبت به کمک‌های مومنانه که در طول ماه مبارک داشتیم، مبادرت ورزیم و  زکات خصوصا زکات فطره را که باعث قبولی روزه و حفظ انسان از بلاها هست به موقع پرداخت کنیم.

امام جمعه کوهبنان گفت: باید تلاش کنیم، همواره رضایت حضرت حق را به دست آوریم و  با اعمال و رفتار خود در زمره یاران حضرت ولی عصر (عج)  باشیم و تلاش کنیم همواره در مراسم نماز جمعه که از برکات انقلاب اسلامی است، شرکت کنیم.

او در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: امسال انتخابات مهم و سرنوشت سازی، پیش رو داریم و سعی کنیم  با حضور گسترده در انتخابات، بار دیگر به نظام اسلامی آری بگوییم و تلاش کنیم انتخاب ما آگاهانه و از روی بصیرت باشد.

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: حضور گسترده و انتخاب آگاهانه باید مورد نظر باشد و با استناد به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) کسی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم که با ایمان، دارای مدیریت جهادی، مرد میدان عمل، استکبار ستیز و غیره باشد.

با توجه به گسترش ویروس کرونا و به منظور رعایت توصیه‌های بهداشتی، نماز عید فطر در کوهبنان به صورت محله‌ای در ۱۰ نقطه شهر کوهبنان برگزار شد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار