نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد مشارکت حداکثری را نشانه پایبندی مردم به نظام و متضمن مشروعیت مردمی دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در خطبه‌ های نماز عید فطر یاسوج گفت: یکی از ویژگی‌ های منحصر به فرد انقلاب انتخابات است و مردم با حضور در صحنه‌ های انتخاباتی نظر خود را در مدیریت‌ های خرد و کلان اعمال می‌کنند و راز مقاومت انقلاب اسلامی ایران حضور مردم در صحنه است و اینکه مردم خود تصمیم می‌گیرند.
 
حسینی به حضور مردم به عنوان کاندیدا هم اشاره کرد و افزود: این خود مردم هستند که با داشتن شرایط لازم به عنوان نامزد شورای شهر و روستا، مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری در صحنه حضور پیدا می‌کنند.

او اضافه کرد: مهم‌ ترین مسئله حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌ های رای است.
 
نماینده ولی فقیه با بیان اینکه کرونا شرایط سختی را بوجود آورده است گفت:، اما برای شوکت و امنیت کشور باید با رعایت همه شیوه نامه‌های بهداشتی با حضور حداکثری در انتخابات شرکت کنیم چرا که حضور ما یعنی قدرت بخشیدن به نظام اسلامی است.
 
حسینی افزود: ما برای پیروزی انقلاب اسلامی بهای سنگینی دادیم، اما گنج عظیمی بدست آوردیم.

او به شهادت ۸۵ دانش آموز در افغانستان هم اشاره و بیان داشت: ۲۰۰ دانش آموز بی گناه دیگر هم در این حادثه مصدوم شدند و این اقدام غیر انسانی را محکوم می‌کنیم کسانی که این جنایت را انجام دادند مشخص است که ریشه در کجا دارند.
 
امام جمعه یاسوج به بمباران غزه و حمله به مردم فلسطین هم اشاره کرد و گفت: جوامع بین المللی در خصوص فلسطین سکوت کردند، اما بدانند که اگر فلسطین دیروز با سنگ می‌جنگید امروز با موشک تل آویو را می‌زند و جواب موشک‌ های رژیم صهیونیستی را با موشک می‌دهد.
 
او در پایان به رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی هم تاکید کرد و گفت: کرونا تمام نشده و ما همچنان باید خود را ملزم به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بدانیم.
انتهای پيام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.