شهردار شهرکرد گفت: به مناسبت چهارمین نکوداشت روز شهرکرد، تندیس مرد گیوه‌دوز و مرد کلاه‌مال رونمایی و نصب می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در جلسه هماهنگی برنامه روز شهرکرد اظهار داشت: با توجه به تعامل بین شهرداری و صدا و سیما امسال برنامه‌ها به صورت مجازی و تلویزیونی پخش می‌شود.

او افزود: انتشار پیام تعدادی از مسئولان استانی، معرفی شهر شهرکرد، اجرای موسیقی پاپ و محلی و رونمایی و نصب تندیس مرد گیوه‌دوز و مردکلاه مال از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این روز است.


بیشتر بخوانید


عبدالغنی با اشاره به شرایط اپیدمی اضافه کرد: تعامل دوسویه شهرداری با صدا و سیما و فضای مجازی سبب می‌شود ویژه برنامه روز شهرکرد راحت‌تر در دسترس مردم قرار گیرد و پربازدیدتر شود.

فرهاد رئیسی رئیس شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه با بیان اینکه روز شهرکرد تنها مختص به شهرداری نیست، خاطرنشان کرد: شهرکرد ویترین استان است و برگزاری ویژه برنامه روز شهرکرد باید با اهتمام ویژه انجام شود بنابراین می‌طلبد تمامی دستگاه‌های متولی در امر برگزاری این مراسم مشارکت کنند.

او با بیان اینکه افراد برجسته شهرکرد باید هرساله در برنامه روز شهرکرد معرفی شوند، افزود: روز شهرکرد، روز تکریم از افرادی است که با اقدامات خود برای این شهر افتخارآفرینی کرده‌اند و می‌طلبد امسال کشاورزان نمونه شهرکرد معرفی شوند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار