بازی‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال تحت الشعاع دربی سرخابی‌ها، امروز (جمعه) و یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) و یکشنبه هفته آینده در شهر‌های مختلف کشور پیگیری می‌شوند و در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها سپاهان به مصاف مس رفسنجان می‌رود.

گل گهر سیرجان - ذوب آهن اصفهان/ روز جمعه/ ساعت ۱۷:۵۵

تیم فوتبال گل گهر سیرجان با کسب ۳۲ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار دارد و این تیم قصد دارد با پیروزی برابر حریف اصفهانی خود همچنان در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی باشد.

تراکتور- صنعت نفت آبادان؛ جدال شاگردان خطیبی با برزیل ایران/ سپاهان- مس رفسنجان؛ طلایی پوشان در اندیشه تثبیت صدر نشینی

در آن طرف، تیم ذوب آهن هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و تیم استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست داد و با ۲۱ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

شاگردان حسینی  با برد برابر آبی پوشان پایتخت با روحیه مضاعف به مصاف تیم گل گهر سیرجان می‌روند و آن‌ها قصد دارند روند رو به رشد خود را ادامه بدهند، اما کار سختی در سیرجان پیش رو دارند.

تراکتور- صنعت نفت آبادان؛ جدال شاگردان خطیبی با برزیل ایران/ سپاهان- مس رفسنجان؛ طلایی پوشان در اندیشه تثبیت صدر نشینی

آلومینیوم اراک - پدیده/ روز جمعه/ ساعت ۱۸:۱۵

تیم فوتبال آلومینیوم اراک هفته گذشته با یک گل برابر تیم صنعت نفت آبادان برنده شد و با ۳۲ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت. این تیم اراکی قصد دارد از میزبانی خود در بازی با پدیده استفاده کند و رتبه خود را ارتقا بدهد.

در آن طرف تیم پدیده با ۲ بازی کمتر و کسب ۲۵ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار دارد. این تیم مشهدی قصد دارد با دست پر اراک را ترک کند، اما کار سختی برابر حریف جوان و با انگیزه خود دارد.

تراکتور- صنعت نفت آبادان؛ جدال شاگردان خطیبی با برزیل ایران/ سپاهان- مس رفسنجان؛ طلایی پوشان در اندیشه تثبیت صدر نشینی

نساجی مازندران - فولاد/ روز جمعه/ ساعت ۱۸:۲۵

تیم فوتبال نساجی با وجود اینکه هفته گذشته برد شیرینی برابر مس رفسنجان در خارج از خانه کسب کرد، اما همچنان با کسب ۱۹ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

تیم نساجی یکی از نامزد‌های سقوط به لیگ دسته یک محسوب می‌شود به همین علت این تیم شمالی  در هر بازی محکوم به برد است تا همچنان امیدوار به بقا در لیگ برتر فوتبال باشد.

شاگردان الهامی پس از برد هفته گذشته با روحیه مضاعف به مصاف تیم فولاد می‌روند تا امتیازات کامل این بازی را به دست آورند.

در آن طرف، تیم فولاد با کسب ۳۰ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار دارد و این تیم اهوازی قصد دارد با پیروزی برابر نساجی جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهد، اما کار سختی در چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی پیش رو دارد.

تراکتور- صنعت نفت آبادان؛ جدال شاگردان خطیبی با برزیل ایران/ سپاهان- مس رفسنجان؛ طلایی پوشان در اندیشه تثبیت صدر نشینی

تراکتور - صنعت نفت آبادان/ روز جمعه/ ساعت ۱۸:۳۰

تیم فوتبال تراکتور هفته گذشته  برابر تیم پیکان به تساوی یک بر یک دست یافت و با ۲۸ امتیاز در رتبه هفتم قرار گرفت.

سرخپوشان تبریزی قصد دارند از میزبانی خود استفاده کنند و با برتری برابر حریف آبادانی خود جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند.

تراکتوری‌ها با مسائل حاشیه‌ای دست به گریبان هستند و مسعود شجاعی و اشکان دژاگه به علت اختلاف با کادر فنی تراکتور در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کنند و انتشار فایل صوتی اظهارات شجاعی نشان می‌دهد که این ۲ بازیکن به پایان کار با سرخپوشان  تبریزی رسیده‌اند.

همچنین بازیکنان تراکتور به علت اعتراض به پرداختی‌های خود استوری مشترکی در فضای مجازی منتشر کردند که عباس الیاسی اقدام آن‌ها را نمک نشناسی قلمداد کرد.

علاوه بر این، سیاح  مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه تراکتور استعفا کردند تا همچنان شاهد بی ثباتی در مدیریت این تیم تبریزی باشیم.

در آن طرف، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هفته گذشته با یک گل برابر تیم آلومینیوم اراک شکست خورد و با ۲۵ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارد.

برزیل ایران در وضعیت بحرانی به سر می‌برد و از آخرین گل این تیم آبادانی نزدیک به ۳ ماه می‌گذرد و در ۵ بازی گذشته خود ۴ باخت و یک تساوی به دست آورده است.

خانزاده به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم تراکتور در این بازی نیست.

ویژه 7 صبح

سپاهان - مس رفسنجان/ روز یکشنبه/ ساعت ۱۹:۲۰  

تیم فوتبال سپاهان هفته گذشته در یک بازی جنجالی توانست در دقایق پایانی تساوی را با باخت برابر تیم پرسپولیس عوض کند و با ۴۵ امتیاز صدرنشین لیگ برتر فوتبال باقی ماند.

البته حاشیه‌های بازی سپاهان و پرسپولیس به خاطر درگیری‌های بعد از بازی همچنان ادامه دارد و این ۲ تیم از یکدیگر شکایت کرده‌اند.

طلایی پوشان اصفهانی قصد دارند از میزبانی خود استفاده کنند و با برتری برابر مس رفسنجان صدرنشینی خود را در جدول رده بندی تثبیت کنند و به نظر نمی‌رسد کار دشواری پیش رو داشته باشند.

در آن طرف، تیم مس رفسنجان هفته گذشته با یک گل برابر تیم نساجی شکست خورد و با ۲۸ امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده بندی قرار دارد. این تیم قصد دارد با برتری برابر سپاهان شکست هفته قبل خود را جبران کند، اما کار سختی در نصف جهان پیش رو دارد.

ویژه 7 صبح

سایپا - پیکان/ روز یکشنبه/ ساعت ۱۹:۲۵

دربی خودرو سازان بین سایپا و پیکان روز یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود. نارنجی پوشان سایپا در وضعیت بحرانی به سر می‌برند و با تساوی هفته گذشته برابر تیم ته جدولی ماشین سازی با ۱۹ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول رده بندی قرار دارند.

تیم سایپا یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ دسته یک محسوب می‌شود، به همین علت این تیم به ۳ امتیاز بازی دربی خودرو سازان نیاز مبرم دارد تا همچنان شانس بقا در لیگ برتر را داشته باشد.

سرمربیگری فراز کمالوند هم  شوکی بر پیکره تیم سایپا وارد نکرد و باید دید تفکرات این مربی می‌تواند در ادامه بازی‌ها موثر باشد یا نه!

در آن طرف، تیم پیکان هفته گذشته با تساوی برابر تیم تراکتور در خانه خود متوقف شد و با ۲۷ امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفت.

 شاگردان تارتار قصد دارند در دربی خودرو سازان پیروز شوند تا جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند.

ویژه 7 صبح

نفت مسجد سلیمان - ماشین سازی/ روز یکشنبه/ ساعت ۱۹:۲۵

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با ۲۴ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارد و این تیم جنوبی قصد دارد با برتری برابر تیم ته جدولی ماشین سازی جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشد و به نظر می‌رسد کار آسانی پیش رو دارد.

در آن طرف، تیم ته جدولی ماشین سازی هفته گذشته به تساوی برابر نارنجی پوشان سایپا دست یافت و با ۱۱ امتیاز در جایگاه شانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

شاگردان اکبرپور تقریبا شانسی برای بقا در لیگ برتر فوتبال ندارند، به همین علت آن‌ها برای دفاع از حیثیت فوتبال تبریز به مصاف حریفان خود می‌روند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.