مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: ۱۹ پایگاه امداد جاده‌ای به صورت ثابت و ۶ پایگاه امداد موقت در ایام نوروز، فصل تابستان و زمستان آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، صارم رضایی،مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در نشست مجازی با اصحاب رسانه اظهارداشت: جمعیت هلال احمر حدود ۱۹ پایگاه امداد جاده‌ای دارد.

او افزود: جمعیت هلال احمر در راستای رسالتی که دارد و برای ارائه خدمات به مردم در هر ۳۵ کیلومتر باید یک پایگاه باشد و این ظرفیت در استان وجود دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستانی ادامه داد: علاوه بر تعداد پایگاه‌های فوق، ۶ پایگاه دیگر به صورت موقت در مکان‌های دیگر در فواصلی که نیاز به خدمات رسانی به هموطنان باشد، بخصوص در ایام عید نوروز، فصل تابستان زمستان این پایگاه‌ها فعالیت دارند.

رضایی در ادامه تقویت نیرو‌های امدادی را از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال احمر عنوان کرد و گفت: از بین نیرو‌هایی که درجه ایثار دارند، به صورت قرارداد ساعتی بکارگرفته می‌شوند.

او با اشاره به احداث خانه‌های هلل در شهرستان‌های لرستان، بیان کرد: هدف راه اندازی این خانه‌ها در مناطق محروم و صعب العبور است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان عنوان داشت: هدف این است در مناطق صعب العبوری که تلفات و آسیب‌ها بیشتر است، با آموزش به دهیار و دیگر افراد در این خانه‌های هلال بتوان در مواقع ضروری و در صورت بروز مشکل به مردم خدمت رسانی شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.