امام جمعه موقت بافق:

عملکرد برخی مسئولان باعث بدبینی مردم به انقلاب شده است

حجت الاسلام حسینی گفت: عملکرد برخی مسئولان گاهی بدبینی و بی توجهی مردم را نسبت به انقلاب و اسلام در برداشته، بنابراین مسئولان باید تلاش ویژه ای جهت خدمت رسانی به مردم انجام دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام سید عباس حسینی باقرآبادی امام جمعه موقت بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با تشکر از فعالیت‌های آتش به اختیار جوانان و خیران بافقی در تهیه کمک‌های معیشتی در ماه مبارک زمضان، گفت: تداوم این کمک‌ها و تغییر رویکرد آن برای کارگشایی از آسیب دیدگان کرونایی در زمینه‌های بیکاری افراد و تعویق قسط‌های بانکی نیازمندان از سوی خیران ضروری است.

او افزود: گروه‌های جهادی، مردم و مسئولان سعی کنند در زمینه خدمت رسانی مشکلات معیشتی، درمان و پرداخت‌های بانکی نیازمندان را نیز در نظر بگیرند.

امام جمعه موقت بافق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو و شروع نام نویسی برای انتخابات ریاست جمهوری، افزود: حضور گسترده و حماسی مردم در انتخابات دسیسه‌های دشمنان را خنثی و به نظام اعتبار و اقتدار می‌بخشد.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: اولویت بعدی در انتخابات انتخاب اصلح است و اصلح کسی است که درد مردم را چشیده باشد و به آرمان‌های انقلاب پایبند و در خط ولایت باشد.

امام جمعه موقت بافق بیان داشت: اینکه افرادی در هنگام ثبت نام برای انتخابات خط و نشان می‌کشند نمی‌توانند مورد اعتماد مردم قرار گیرند و ملاک انتخاب و اصلح بودن حال فعلی افراد است، هرچند عده‌ای در گذشته خدمتی هم شاید کرده باشند.

حجت الاسلام حسینی گفت: باید کسی انتخاب شود که تخصص و تعهد داشته باشد و وضعیت نابسامان اقتصادی را اصلاح کند.

او تصریح کرد: با توجه سخنان امیرالمومنین علی (ع) دولت‌ها باید چهار ویژگی دلسوزی، دغدغه خدمت به مردم، آموزش و دین پروری را داشته باشند و به فکر معیشت و زندگی مردم باشند.

حجت الاسلام حسینی گفت: عملکرد دولت‌ها و اشخاص و مدیران گاهی بدبینی و بی توجهی مردم را نسبت به انقلاب و اسلام در برداشته است.

امام جمعه موقت بافق بیان داشت: امروز دشمنان اسلام و نظام توان مقابله نظامی با انقلاب را ندارند و با جنگ نرم به توطئه چینی و اختلاف بین مسلمانان روی آورده اند.

او گفت: باید همگان با بصیرت در مقابل این جنگ نرم ایستادگی کنند و با دین خواهی، عملیاتی کردن دین در زندگی و دین بانی از انحراف در این زمینه دوری کنند.

امام جمعه موقت بافق گفت: با خداشناسی درد بشریت درمان می‌شود و لازمه آن خود شناسی است.

حجت الاسلام حسینی همچنین با اشاره به آسیب شناسی دینی به انتقاد از برخی حرکات غیر دینی در شهرستان پرداخت و افزود: مجالس و جشن‌های ازدواج را با کار‌های غیر شرعی، چون نوشیدنی‌های حرام رواج ندهید و مسئولان و مردم دیندار نگذارند جوانان به این مسائل آلوده شوند.

امام جمعه موقت بافق با بیان مصرف بالای سرانه اینترنت در بافق، تصریح کرد:آیا مصرف بالای اینترنت در بافق در زمینه تحقیق و پژوهش است؟ اگر اینچنین است چرا بازخورد آن در فضای آموزشی و پزوهشی دیده نمی‌شود.

او گفت: خانواده‌ها نگذارند فزرندانشان در فضای مجازی رها شوند و آن را مدیریت کنند و مثل نگرانی از ویروس کرونا برای این مورد نیز حساسیت خرج دهند.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با محکومیت کشتار دانش آموزان دختر شیعه در افغانستان از جوامع بشری و حقوق بشر و نوعدوستان خواست به این جنایت پاسخ دهند و سکوت نکنند.

او گفت: سازمان حقوق بشر در این زمینه مرده‌ای بیش نیست، اگر این اتقاق در کشور‌های اروپایی افتاده بود آیا این بار هم سکوت می‌کردند؟

حجت الاسلام حسینی همچنین با اشاره به تحولات قدس و فلسطین بیان داشت: جرقه‌های افول و نابودی رژیم صهیونیستی زده شده و مردم فلسطین فهمیده اند که اگر متحد باشند این رژیم حرامزاده از میان خواهد رفت.

او تصریح کرد: امروز همه این سخن امام خامنه‌ای را که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید بیش از همیشه پیش رو می‌بینند و ان‌شاءالله به زودی آزادی قدس را در پرتو مقاومت خواهیم دید.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.