دو گوشی جدید شرکت آنر توانستند گواهی 3C چین را دریافت کنند و با شارژر های برق ۶۶ و ۱۰۰ وات به بازار عرضه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا؛ انتظار می‌رود برند Honor ماه دیگر پرچمدار بعدی خود را معرفی کند. گفته شده که سری Honor 50 از ابتدای این ماه توسط این برند معرفی شود. آخرین اخبار درباره گواهی 3C چین نشان می‌دهد که دو مدل از آنر ۵۰ با آداپتور‌های برق همراه خود تأیید شده اند.


بیشتر بخوانید


شارژ سریع از ویژگی‌های سری Honor 50

همانطور که MyFixGuide گزارش می‌دهد، دو مدل از آنر در فهرست تاییده 3C قرار دارند. NTH-AN00 نوع وانیلی آنر ۵۰ و NRA-AN00 نماینده نسخه Pro است. طبق گواهینامه، این دستگاه‌ها با آداپتور‌های برق ۶۶ و ۱۰۰ وات همراه خواهند بود.

گوشی های Honor 50 و 50 Pro گواهی 3C را دریافت کردند

اولین شارژر (HW-110600C00) همان شارژری است که با سری Honor V۴۰ همراه شده. با این حال، شارژر دوم (HN-200500C00) آداپتور برق Honor’s 100W (30V @ 5A) است که از حداکثر سرعت شارژ ۶۶ وات (۱۱ ولت ۶ آمپر) نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین از شارژ 40W (10V @ 4A) و 10W (5V @ 2A) پشتیبانی می‌کند.

گزارش‌های قبلی نشان می‌داد که آنر ۵۰ شباهت زیادی به Huawei nova8 Pro دارد و از یک دوربین قرص شکل شامل دو حلقه برخوردار است. همانطور که در ارائه‌های ادعا شده مشخص شد، Honor ۵۰ یک دوربین اصلی در حلقه بالایی و دو دوربین دیگر در حلقه پایین دارد.

گوشی های Honor 50 و 50 Pro گواهی 3C را دریافت کردند

انتظار می‌رود دو مدل آنر ۵۰، یکی به اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز شود در حالی که گمان می‌رود نسخه Pro از اسنپدراگون ۸۸۸ پشتیبانی کند. پیش از این مشخصات مدل گوشی Honor ۵۰ درباره صفحه نمایش ۶.۹ اینچی AMOLED و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز به بیرون درز کرده بود. وضوح نمایشگر 1440p +، باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت، سه دوربین در پشت شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌ای ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تله ۱ مگاپیکسلی و دوربین‌های جلو 32MP + 8MP با فاصله کانونی متفاوت از دیگر اطلاعات فاش شده درباره این گوشی گران قیمت بود.

گوشی های Honor 50 و 50 Pro گواهی 3C را دریافت کردند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار